Efectele vinului asupra hipocampusului sunt cu 10% mai nocive decat in cazul persoanelor care beau bere.
Noile date privind efectele pe care consumul mare de alcool le are pe termen lung au aratat ca efectele vinului asupra hipocampusului sunt cu 10% mai nocive decat in cazul persoanelor care beau bere. „Este primul studiu care investigheaza impactul bauturii preferate in procesul de reducere a volumului creierului la pacientii dependenti de alcool”, a declarat unul dintre cercetatori.
Oamenii de stiinta cred ca aceste observatii sunt legate de un compus numit homocisteina, compus care a fost asociat in studii efectuate anterior cu un risc crescut de boli cardiovasculare, atac de cord, atrofie cerebrala si dementa. Bautorii de bere au avut cel mai mic nivel de homocisteina in sange, o teorie fiind reprezentata de faptul ca vitamina B si folatul din bere contribuie la descompunerea homocisteinei. Acest articol poate fi preluat daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului: Vinul, mai nociv pentru creier decat berea?
Discutii asupra articolului "Vinul, mai nociv pentru creier decat berea? ":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Yuppy incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
concluzia: beti bere! :)
hai sa fim seriosi, un studiu adevarat trebuie sa fie facut pe un esantion de cateva zeci de mii de...