Explorarea Planetei Rosii in imagini

Publicat pe 18 Martie 2013 in LifeStyle

O colectie de imagini cu misiunile pe Marte documentate de NASA.

In vara anului trecut, NASA a lansat cu succes spre Marte roverul Curiosity, cel mai sofisticat robot creat de Agentia Spatiala pentru a explora o alta planeta. Principala misiune a lui Curiosity este sa descopere daca Marte a oferit in trecutul ei conditii propice pentru dezvoltarea vietii.

Vezi mai multe imagini in GALERIA FOTO

Nu este prima tentativa a Agentiei Spatiale americane de explorare a planetei rosii. In 1962, NASA trimite o statie automatica in directia Marte cu intentia de a survola planeta de la 11.000 de kilometri. Fusese conceputa pentru a fotografia planeta si pentru a trimite date despre radiatiile cosmice, campul magnetic, structura atmosferei si posibili compusi organici.

In 1964 a fost lansat Mariner 4, pe o misiune de 228 de zile pe planeta Marte. A fost a patra dintr-o serie de nave spatiale utilizate pentru explorarea planeteo. Descoperirea principala realizata de la prima misiune a sondei Mariner 4 este prezenta apei pe Marte

Citeste si:

O alta misiune lansata de NASA a fost Zond 2 in 1965, urmate de Mariner 6 si 7.

Dupa cum se poate observa, interesul oamenilor de stiinta pentru planeta rosie a continuat sa creasca pe parcursul anilor, fascinand si intrigand deopotriva cu misterele si curiozitatile ei.

In GALERIA FOTO, puteti urmari mai multe imagini cu misiunile pe Marte documentate de NASA.

Sursa foto: NASA

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Google Twitter

Aboneaza-te la Yuppy sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Galerie foto: Explorarea Planetei Rosii in imagini

Pe aceeasi tema:

NASA; imagini; Marte; Curiosity; Planeta Rosie; expeditie; misiune; Mariner 4

Recomandari:

Promo:

Discutii despre Explorarea Planetei Rosii in imagini

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Yuppy incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Acest articol poate fi preluat partial daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului: Explorarea Planetei Rosii in imagini