parerea mea e k peste tot unde exista un cuplu exista si asa zisa infidelitate...toti partenerii sunt tentati macar o data sa insele,dupa care incepe sa le placa si se transforma in ceva placut...dar din pacate sunt prea putine persoane care stiu sa si respecte partenerul/a si in in acelasi timp sa aiba si o aventura,doua si in general greseala asta le apartine barbatilor.......
Gresit .Sincer eu am o relatie destul de frumoasa si eu unul nu am inselat`o pe ea ,dar ea poate pe mn da dar asta inca nu am aflat,bineinteles ca apare o teama akolo ca sa nu cumva sa te insele...pt ca dupa aia poate cel care a inselat nu i pare rau dar celui inselat sigur i pare rau sa si zic dc : pt ca te gandesti ca poate ai avut niste planuri de viitor,ai pierdut vremea cu accea persoana aiurea in care poate ca intalneai pe alta/ul si care merita dragostea ta/ei si poate ca tu il iubeai si el/ea nu. O zi buna din Brasov .Pop
Trimis de la 28 Martie 2007, ora 13:30
mai tzake, tu cam dai cu ele de gard mai; ce tot le invarteshti acolo de le-ametzeshti??? eu zic asha: orice OM indiferent de sex este atras de mirajul aventurii; sa nu mi se spuna mie ca vezi Doamne, conshtiintza e mai tare ca atarctzia aventurii; astea-s numai vorbe goale; uitatzi-va la catzi oameni mari (politicieni, doctori, conferentziari, actori) se despart pentru cate o aventura descoperita... daca ar fi cate un paprazzi pentru fiecare OM, n-ar mai avea loc prin revistele de scandal de poze(he,he,he - dar cine sa se mai uite in ele...); asha ca, tot OMUL gusta shi el din pomul oprit macar odata-n viatza... ce morala??? ce credintza??? ce onoare??? toate-s numai praf in ochi...
o aventura pe zi, fetitze shi baietzi!!!!!!!!!!!!!!
Foarte bine zici tzache ,apreciez vorbele tale daca toti barbatii ar gandi ca tine ar fi alta lume ,o lume mai buna si plina de iubire dar din pacate nu sunt mari sanse ramane doar un vis care nu doarme!!!!!!!!!!!!!!!
tzache - genul de barbat/baiat (mai repede baietzel dupa parerea mea) cere e tinut prea tare sub papuc.
moralitate - heh a iesit pe usa acum multa vreme.
onoare - asta inca mai exista cel putin pt mine.
constiintza - asta e pt cei care au prea mult timp liber.
debrahlory - ai si tu dreptate, femeile sunt mai atnete la detalii si sunt prinse mai rar.
dumitrumarialoredana - daca toti barbatii ar gandii k el atunci nu ar mai exista curaj, aventura, barbatie pe lumea asta. ar fi o lume de eunici :)
ce tare esti bosko.. deci pt tine asta inseamna curaj? sa te furisezi ca un sobolan inselandu-ti iubita? cred ca deja e o lume de eunuci... eu zic ca tzache e singurul barbat adevarat de pe aici... si toate fetele isi doresc un baiat ca el... si se pare ca voi "curajosilor" nu ati aflat inca ca barbatii inseala cand is complexatzi si nu-s siguri de succesul lor... vor sa se verifice... si cand se intampla asta? cand is varza la pat, normal... deja stiu prea multi tipi care-si inselau iubita si s-o aflat si ea le-o dat papucii.. si ghici ce? apoi si-o dat ei pumni in coaie si chiar faze cu sinucideri etc.. ca o pierdut femeia vietii lor pt o faza in care nici n-o simtit numa o frectie...
Pixie - nu a spus nimeni k ma furisez...iar despre oamenii care inseala cand sunt fericiti problema lor. discutia nu era daca as insela cand sunt fericit ci daca as insela cand am prietena. din obisnuinta din comfort poate nu am timp sau chef sa parasesc cuplul, dar nici femeia de langa mine nu ma satisface. deci ce fac? insel! nu entru k nu sunt sigur pe mine (sa stii k am destula experienta), si inca ceva : "si se pare ca voi "curajosilor" nu ati aflat inca ca barbatii inseala cand is complexatzi si nu-s siguri de succesul lor" - de fapt daca nu ai avut pana in prezent decat o "scandura" (fetelor scuzati-mi misoginismul dar vreau sa ma fac inteles) nu inseamna k nu exista femei adevarate pe planeta asta sau k toate sunt asa. daca exista acea "faza" inseamna clar k femeia de langa mine nu ma satisface pe deplin iar femeia din faza are acel ceva ce femeia de langa mine nu are(macar aici fii de acord cu mine)iar de aici de ce sa plang atat dupa ea? mai ales k stiu k exista si ceva mai bun pe lume.
dumitrumarialoredana mai rar baietzi ca mn si bosko am 20 de ani fratele meu si am intalni foarte mult la viata mea mi`am facut un destin am fost plecat pe propria raspundere in Italia de la 18 ani si uite ca m`am realizat,nu e vb de aventura dar cand iubesti pe cineva cu adevarat nu itzi inseli partenera doar cand te gandesti ca o iubesti cu adevarat .O zi buna
Mmmm da... ce sa zic si eu. Am o iuita de 5 ani de zile, s-au mai bine zis am avut, ca de intors pare sa nu sa se mai intoarca. Ce sa spun, decat ca am iubit-o si o iubesc foarte mult, dar se pare ca a cazut prada isptei. Am avut si eu o ispita si i-am rezistat. Nu pot spune acelasi lucru despre ea. Nu cred ca s-a culcat cu el dar ceva tot au facut de nu mai vrea sa fie cu mine. Eu am iubit-o mereu numai ca am neglijat-o de cateva ori si a pus la suflet. Asa ca mare grija cei cu iubite, aveti grija de ele si respectati-le, nu le neglijati daca aveti vreun gand de a ramane cu ele toata viata. Pentru ca oricat de siguri a-ti fi de ele, va vor intoarce spatele atunci cand va este lumea ai draga. Asa era ea cu mine si credeam ca nu poate trai fara mine, dar ii este bine si asa. Asa ca decat sa ajungeti ca mine sa mergeti la biserica, sa va rugati in fiecare zi si sa aprindeti lumanari sa se intoarca la voi, apreciati ce aveti acum si faceti-o fericita, demonstratii iubirea, si nu va mai certati cu ea. Sper ca sfatul meu sa va fie de folos, sa nu suferiti ca mine mai tarziu. Este si o vorba:"Iubirea adevarata nu o recunosti abia dupa ce o pierzi" Credeti-ma
Trimis de dantriscasu la 29 Martie 2007, ora 21:57
@tzache_18. man, ca ai 20 de ani (multzi inainte, merci shi eu) shi ca tzi-ai facut un "destin' se presupunea dupa cum ai pus problema... cand o sa ai shi tu macar vreo 35, ei, mai discutam atunci... acuma sa nu-mi spui ca pe langa experientza de 2 ani in italia, mai ai shi o experientza sexuala de 10 ani... nu te supara pe mine, dar mai degraba sunt de acord cu ce spune bosko.
@dumitrumarialoredana. cam acelashi lucru pot sa-tzi spun shi tzie, cu diferentza ca n-ai 20 de ani shi nici nu tzi-ai facut 'destinul" in italia ca shi tzache_18.
@Marian.Doboseru. man, nasol moment. pare rau pentru tine...
oricum, decat sa mergi acum sa aprinzi lumanari la biserica, mai bine ai fi aprins cateva in dormitor atunci cand a fost cazul. shi decat sa stai sa tot boceshti (pana stingi lumanarile care tot nu-tzi ajuta) mai bine vino-tzi in fire shi ia-o de la capat. are balta peshte...
....acum sa fim serios, cu cine inseala barbatii????? cu femei normal si atunci ??????daca femeile ar fi cinstite nu sar ajunge aici, noi suferim din cauza altor femei de fapt....doar nu o fac cu barbati. trebuie sa gandim si la asta sunt multe ispite pe lumea asta asa ca nu va luati numai de barbati..........
ce ma enerveaza **** astia de moderatori care sterg mesajele mele in care nu injur si nu zic nimic exagerat, dar nu sterg unele mesaje cu cuvinte care l-ar face si pe unu de la parazitii sa roseasca... moderatorasilor... va rog sa-mi explicati de ce mi-ati sters mesajul, daca aveti vreun argument in capsorul ala **** al vostru? uite.. nici epitete n-am folosit.. sa vad... imi stergeti si mesajul asta? sau stai.. poate am folosit cuvantul "porc" ? care nu exista in dictionar?
bosko... esti chiar culmea, baiatule... adica tu nici atata respect n-ai pt fata asta cu care esti, ca daca saraca nu te satisface, nu te desparti de ea si sa-ti gasesti una asa cum vrei? o inseli ca eventual cand afla sa se deprime definitiv si sa ramana cu impresia ca toti masculii is **** (cuvantul ala care nu e in dictionar si care semnifica un animal guitzator si rozaliu cu coditza imbarligata, pe care daca il scriu moderatorii astia inteligenti o sa-mi stearga mesajul, substantiv, plural, cred ca nume predicativ, etc). parerea mea e ca oamenii ca tine is foarte n*spa (nu-l scriu tot acest cuvant sa nu se prinda moderatorii ce vreau sa zic, ca-mi sterg mesajul... semnifica ceva neplacut, rau, e adjectiv, nu are plural sau poate singular, tot nume predicativ, etc). sa ne dea dumnezeu minte, cinste si moderatori mai inteligenti. sper sa nu-mi stearga mesajul pt cuvantul "inteligenti". e voie, nenea moderator?
sorana cand aud femei ca tine, mi se face paru' maciuca, fatoooooo..... da' nu te supara, daca un tip e insurat si o tipa nu e maritata si nimic, cine are obligatii? nu el? ea tre sa nu faca prostii cu el, ea trebe sa aiba grija de casnicia lui? cine e ala **** din relatie (pt explicitare cititi post-ul de mai sus, e substantivul la care m-am referit acolo)???? unii masculi nici nu spun ca sunt insurati. deci si ce daca ei inseala cu alte femei? deci sa inteleg ca daca sotu-to te inseala, de vina e "ticaloasa"... el e curat calacrima ca no... saracii nu se pot abtine si ai uitat sa le pui lacat la shlitz... scuze pt cuvantul "shlitz" si rog moderatorii sa nu-mi stearga mesajul si promit sa nu mai fac !!!
E prb vostra ...asta e ...eu va doresc tuturor multa iubire foarte multe sfatul meu "iubeste`o pt ca o iubesti altfel nu ai cum sa sti ca iubesti cu adevarat" o zi buna cu respect din Brasov
@pixie : dupa cum am mai spus Nu ma furisez, Nu ma ascund iar amanta ste de prierena "oficiala". daca prietena afla este libera sa ma paraseasca, daca ea nu o face (implicit aici vine vorba de un respect de sine pe care ea il are sau nu) de ce as faceo eu? [daca ea nu are atat respect de sine de ce as vaea eu atat respect fata de ea?]
Trimis de dantriscasu la 30 Martie 2007, ora 18:02
moaamaaaa pixie da' ce debit ai....
ai luat ceva steroizi? cat despre treaba cu "paru' maciuca" incearca sa-tzi revii (nu de alta da' s-ar putea sa ramai asha, shi ar fi pacat... :-p). sincer ma amuza sa vad din cand in cand cate o gagi asha de inflacarata. toate (la o anumita varsta, sau ca sa fiu mai explicit, la un anumit grad de experientza) se dau de ceasul mortzii cand aud despre calcatul pe de laturi... vai de mine, nu se poate, asha ceva e absolut imoral shi etc., ca la un moment dat (dupa ce s-au prins ca e foarte ushor sa calci pe de laturi) sa fie Maica Tereza in talpi (Doamne iarta-ma pentru blasfemie). haidetzi mai baietzi shi fete sa recunoashtem ca macar o singura data in viatza fiecare dintre noi o zbarceshte (chiar shi daca numai cu gandul)...
Trimis de la 31 Martie 2007, ora 09:20
pt dantriscasu: fiecare la vremea lui.
Trimis de dantriscasu la 31 Martie 2007, ora 19:58
@dantriscasu: poate da si poate nu amice, nu se stie niciodata ce-ti rezerva 'destinul' (nu ala obtinut in 2 ani in italia). cum zicea bosko, balta are peste, daca nu-ti place ce ai poti oricand sa cauti altu. Si-un pic de fair-play nu strica (da ce stiu e mititelu de mine, n-am decat 24 de ani, experienta castigata exclusiv in romania - deci fara italia, da?) nu te dezaprob, iti inteleg punctele de vedere, dar in stadiul in care ma aflu nici nu pot spune ca sunt de acord cu tine!
ignorati pleonasmul .. voi astia "strajerii" limbii romane
Trimis de dantriscasu la 02 Aprilie 2007, ora 00:44
@edyshor. man, trebuie ca in felul tau ai dreptate... eshti suficient de coerent, chiar convingator am putea spune. ash avea de mentzionat faptul defapt eu am adus in discutzie chestia cu balta shi peshtele deci (u see?) nu cred ca era cazul sa ma trimitzi tocmai pe mine la pescuit... asta asha ca oricum veni vorba de fair-play...:-p. in rest, ce sa zic? e ok ce scrii tu acolo. doar ca mi se pare ca eshti, nu shtiu cum, cam trist... altfel te simtzi bine?
cum recunosti infidelitatea
Comentarii pe articolul "Cum recunosti infidelitatea?"
o aventura pe zi, fetitze shi baietzi!!!!!!!!!!!!!!
moralitate - heh a iesit pe usa acum multa vreme.
onoare - asta inca mai exista cel putin pt mine.
constiintza - asta e pt cei care au prea mult timp liber.
debrahlory - ai si tu dreptate, femeile sunt mai atnete la detalii si sunt prinse mai rar.
dumitrumarialoredana - daca toti barbatii ar gandii k el atunci nu ar mai exista curaj, aventura, barbatie pe lumea asta. ar fi o lume de eunici :)
@dumitrumarialoredana. cam acelashi lucru pot sa-tzi spun shi tzie, cu diferentza ca n-ai 20 de ani shi nici nu tzi-ai facut 'destinul" in italia ca shi tzache_18.
@Marian.Doboseru. man, nasol moment. pare rau pentru tine...
oricum, decat sa mergi acum sa aprinzi lumanari la biserica, mai bine ai fi aprins cateva in dormitor atunci cand a fost cazul. shi decat sa stai sa tot boceshti (pana stingi lumanarile care tot nu-tzi ajuta) mai bine vino-tzi in fire shi ia-o de la capat. are balta peshte...
ai luat ceva steroizi? cat despre treaba cu "paru' maciuca" incearca sa-tzi revii (nu de alta da' s-ar putea sa ramai asha, shi ar fi pacat... :-p). sincer ma amuza sa vad din cand in cand cate o gagi asha de inflacarata. toate (la o anumita varsta, sau ca sa fiu mai explicit, la un anumit grad de experientza) se dau de ceasul mortzii cand aud despre calcatul pe de laturi... vai de mine, nu se poate, asha ceva e absolut imoral shi etc., ca la un moment dat (dupa ce s-au prins ca e foarte ushor sa calci pe de laturi) sa fie Maica Tereza in talpi (Doamne iarta-ma pentru blasfemie). haidetzi mai baietzi shi fete sa recunoashtem ca macar o singura data in viatza fiecare dintre noi o zbarceshte (chiar shi daca numai cu gandul)...
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori