dar ajuta cand se acumuleaza mult stres shi partenera nu langa tine, depinde cum priveshti lucrurile eu o vad ca pe o kestie buna atata timp cat nu exagerezi.
Masturbarea este prima forma de sex la toate vietuitoarele, inclusiv la om. Pana si copiii mici se masturbeaza, chit ca habar nu au ce e aia. Sexul in doi vine mai tarziu. Oricum, scopul sexului e placerea, deci nu conteaza cum o obtii, singur, cu o femeie, cu un barbat, cu un grup, na, fiecare dupa preferinte. Dar masturbarea nu se poate compara cu nici una din formele de sex cu unul sau mai multi parteneri, ci e inclusa in acest act: nu se poate un preludiu fara masturbare, indiferent ca ti-o iei la mana tu singur sau partenera ta, tot aia e. Apoi, cati barbati nu prefera sa ejaculeze... extern, care pe unde: pe fatza, tzatzele, burta partenerei etc. Cum se realizeaza asta? Simplu: TOT prin masturbare. Masturbarea nu e o forma separata de sex, ci e baza sexului in general, e componenta de baza inclusa in orice forma de sex. Si cand faci oral sau normal, nu de putine ori tot mai pui si mana pe organ. Ca masturbarea ar duce la probleme psihice, nu cred; ba dimpotriva, cred ca e exact invers: cine nu isi face nevoile atunci cand le are, ajunge sigur la probleme psihice. Nu conteaza cum faci sex, important este sa faci ori de cate ori simti nevoia, indiferent daca singur sau cu cineva. In fond si la urma urmei, scopul e acelasi: placerea individuala. Si cand faci sex cu cineva, tot individual simti placerea, nu poti simti tu in locul partenerului/ partenerei, la fel cum el/ ea simte placerea lui / ei si nu pe a ta. Cand faci sex cu cineva, e tot pt. tine de fapt, doar ca te folosesti de acea persoana, cu acordul ei, ca sa iti satisfaci nevoile tale, exact dupa cum acea persoana, cu acordul tau, se foloseste de tine ca sa isi satisfaca propriile ei nevoi sexuale. Sexul in 2 sau mai multi e de fapt tot sex individual; de fapt, sex individual e pleonasm, as zice eu, fiindca sexul este individual in sine si nu exista alt sex decat individual si nu exista pe lume ceva mai individual decat sexul. sexul in 2 sau mai multe persoane e deci tot individual, de fapt, doar ca implica o folosire reciproca de comun acord avand drept scop placerea fiecaruia in parte dintre cei implicati. Ca sa faci sex cu tine insuti, nu trebuie decat sa simti nevoia de sex in general; sau ma rog, narcisistii au iubirea asta puternica de sine si dorinta de sine si nu mai vor si cu altcineva. Dar un om nenarcisist (ma rog, nenarcisist total nu exista, fiecare are o doza mai mica sau mai mare de narcisism in el) care se masturbeaza o face de obicei fiindca simte nevoia de sex in general, de cele mai multe ori. In cazuri izolate, o face fiindca simte nevoia sa faca sex cu o persoana inaccesibila pt. el si daca nu poate sa faca sex cu persoana dorita, se consoleaza omul de unul singur. Ce declanseaza sexul cu cineva? In multe cazuri dorinta simtita anume pentru acea persoana, dar sunt si cazuride dorinta sexuala in general, deci nu pt. ea anume, dar omul se foloseste de ea sa isi satisfaca acea nevoie de sex in general. Cu o conditie: sa arate bine, adica sa ii placa omului in cauza, ca daca nu, atunci nu merge. Oricat de excitat ai fi, daca e sa o faci cu o femeie nasoala, boccie, neingrijita, grasa, obeza, care pute a transpitratie si a tot felul, ceapa prajita, peste si alte mirosuri de bucatarie, sau cine stie ce hibe mai are, nu stiu, dar eu nu as putea. Mai bine masturbare decat sex cu cineva care nu te stimuleaza deloc, ba mai rau, te inhiba, de nu ti se mai scoala nici cu macaraua. Dar apropo, nu prea se zice de masturbarea femeilor, ca si ele se masturbeaza, cele normale, nefrigide si cu o educatie sanatoasa, moderna, progresista, neindobitocite de biserica si alte prostii retrograde. Se aduce vorba oarecum de vibratoare. Fals, adevarata masturbare a femeii nu este cea vaginala, cu vibratorul, dildoul sau alte obiecte cilindrice. Adevarata masturbare la o femeie este masturbaarea clitorisului, exact cum la barbat e masturbarea penisului. Idealul asta este: sa iti satisfaci nevoile prin stimularea organului erectil, care la barbat e penisul, la femeie e clitorisul. Unele nici nu stiu ca il au, sau habar nu au ce sa faca cu el, sau nu e suficient de bine dezvoltat. Trebuie stimulata cresterea lui, daca nu e suficient de mare, prin tratament hormonal cu testo si / sau folosirea regulata a unei pompe cu vacuum speciala pt. clitoris, deci tot un fel de masturbare. Eu as trage conclizia ca masturbarea e indispensabila, masturbarea e in toate, fara ea nimic nu se poate pe lumea asta.
De acord, teufelssohn. Nu cred ca in ziua de azi mai e cineva care nu recunoaste ca masturbarea e aproape generala, si la femei si la barbati, si care sa mai si pretinda ca ar fi ceva grav. Sau cine stie, poate tatal tau. De ce nu e chiar generala? Am vorbit odata cu o cunostinta, o femeie obeza, la vreo 50 ani. Nu voia sa creada ca toti barbatii se masturbeaza, mai ales cei insurati. Mi s-a parut o grava incultura sexuala. Ideea e ca pentru ea era greu de crezut, pentru ca oamenii aceia ajungeau (cu mana). La grasi, lucrurile sunt foarte complicate, toate lucrurile legate de sex. Nu fac discriminare,doar descriu fenomene. Cine ajunge, o face.
Ce ziceai de sexul cu partener, ca e tot individual. Ai dreptate, numai ca atunci cand esti cu un partener trebuie sa faci efortul sa satisfaci si acea persoana, uneori, cred eu, mai ales in cazul barbatilor, sa satisfaci in primul rand acea persoana, bineinteles, daca a reusit sa te excite. Deci din acest punct de vedere, sexul de unul singur, poate n-o fi asa placut, dar e de multe ori mai comod.
@ miocen
Da, corect, daca faci sex singur, adica prin masturbare, singura ta grija este satisfactia proprie. Daca faci cu o femeie, trebuie ca barbat sa te straduiesti sa o satisfaci intai pe ea, asa e, ca daca te satisfaci intai pe tine si dupa aia nu mai merge, nu-i bine. Da, dar daca o satisfaci pe ea, asta tu o faci tot pt. tine in primul rand si apoi pt. ea. Adica e tot ceva pt. tine si satisfactia proprie, dar cu bataie lunga: femeia daca nu o satisfaci, in primul rand e posibil ca alta data sa nu mai vrea sa mai faca sex cu tine, considerand ca a pierdut vremea degeaba si a ramas nesatisfacuta, iar in al doilea rand, dupa aia povesteste la tot orasul ca nu esti bun la pat si atunci nici alte femei nu or sa mai vrea nici macar sa te incerce, considerand ca ar pierde vremea cu tine. Si la femei e valabila treaba, adica daca dai de una care se dovedeste ca nu e buna la pat pt. tine, normal ca a doua oara nu mai vrei sa faci sex cu ea si zici si la altii ca e nashpa cu ea. Asta nu-i bine pt. ea, fiindca nici altii nu or sa mai piarda vremea sa ii faca ceva. Stii cum e zicala: ce nu trebuie la altii, nu-mi trebuie nici mie. Pe cand una care e buna, pe aia toti ti-o recomanda. Deci de aia zic ca sexul e ceva pur individual, fiindca fiecare urmareste placerea lui proprie, iar daca se preocupa sa isi satisfaca partenerul / partenera, asta e tot pt. sine si pt. imaginea de sine, sa nu zica lumea ca nu e bun / buna la pat.
Ai spus cateva chestii bune, dar si multe aberatii ...una "Oricum, scopul sexului e placerea, deci nu conteaza cum o obtii, singur, cu o femeie, cu un barbat, cu un grup, na, fiecare dupa preferinte." Scopul e placerea ba Gica:) daca era doar placerea acum nu mai existai aici:), placerea pe care o simti e doar un mecanism al evolutionismului sa te faca sa nu dormi toata ziua...Si masturbarea in mod exagerat produce automultumire si indepartarea de societate...in f.multe cazuri..."de ce sa te multumesti cu o tipa normala cand nu ai nevoi ca te satisfaci sigur" Nu prea le ai cu psihologia, citeste si tu cate ceva sa obs. ca psihologii sustin partea asta cu masturbare excesiva te poate indeparta de societate mai mult decat daca nu ai exagera....etc. etc.
Ai anumite idei bune, dar destule lipsuri.
teufelssohn de unde shti atatea lucruri ejti doctor in masturbare? o fi shi ea practica pe undeva dar nu mi se pare neaparat necesara cu atat mai putzin obligatorie. iar asta cu sexul individual e o teorie relativ adevarata, inse trebuie tzinut seama de faptul ca nu facem sex de fiecare data cu alta partenera.
Observ ca ar trebui facute cateva precizari, pentru ca sub aspectul actual discutia seamana cu apologia labei. Ca orice aspect al vietii in societate sexul are o fata vazuta si una nevazuta. Canoanele epocii stabilesc ce este permis a fi scos la iveala si ce este recomandat pentru a tine in umbra. In ceea ce priveste sexualitatea, este normal ca diferitele ei aspecte care in trecut umpleau lista subiectelor tabu sa fie scoase la iveala si discutate, pentru a ne putea pune de acord in ceea ce priveste ideea ne normalitate si a putea imbunatatii prin apelul la experienta colectiva umana si acest aspect al vietii noastre. In discutie fiind masturbarea, se poate afirma ca este un fenomen omniprezent in societate, care ofera unele avantaje pe termen scurt, dar prin prisma carora nu poate fi considerat ca suoerior activitatii sexuale normale. Afirmatia conform careia masturbarea este prima forma de sex la toate vietuitoarele este nefondata, avand in vedere ca nu toate vietzuitoarele se inmultesc sexuat, iar dintre acelea care se inmultesc sexuat, foarte putine au posibilitatile morfo-functionale necesare infaptuirii unui asemenea act. In concluzie, s-ar putea spune ca si o mica parte din speciile regnului animal prezinta un comportament asemanator cu masturbarea la om. Acest lucru insa nu pare a fi suficient prentru a justifica atitudinea laudativa la adresa masturbarii. Marea majoritatea a speciilor terestre folosesc ca loc pentru defecatie spatii deschise in care pot fi vazuti de orica alt membru al speciei lor. Totusi, prin prisma acestui fapt nu ma simt incurajat sa imi fac nevoile pe strada doar pentru ca si animalele ar face la fel. Pe de alta parte, pacerea despre care se voarbea mai devreme nu reporezinta scopul, ci mijlocul sexualitatii, cel putin din punct de vedere biologic. Sunt sigur ca ati fi tentati sa faceti cu aceasta ocazie separatia intre natura umana, rationala si superioara, si aspectul ei biologic. Ele raman insa un ingreg inseparabil, nici macar in plan ideologic, lucru cu care si cei ce au scris inaintea mea sunt de acord avand in vedere ca si au adus referiri la latura animalica a omului. Aceste a fiind spuse, senzatia de placere este resortul care impinge fiinta catre cautarea activitatii sexuale. Scopul ei ultim ramane totusi reproducerea. Prin capacitatea sa de a se ridica deasupra tendintelor sale biologice (insa nuai pana la un anumit punct) omul isi poate alege momentul in care se va reproduce. El face aceasta alegere constient (in celke mai fericite cazuri), sau se supune orbeste instinctului, comportandu-se cu nimic diferit de alte vertebrate. Masturbarea, ca o cale de compromis intre rationalitatea umana si satisfactia instinctuala, are fara indoiala un loc bine stabilit intre comportamentele sexuale umane care sunt considerate normale. Sexul protejat, si metodele contraceptive in general sunt o alta cale de compromis intre latura umana si cea animalica din om. Fara indoiala amandoua trebuie satisfacute. Dar ca orice aspect al vietii umane, si masturbarea trebuie sa se supuna anumitor limite pentru a se pastra in sfera normalului. Consider a fi de prisos expunerea divereselor efecte negative care pot aparea in lipsa incadrarii acestui comportament (si a oricarui tip de comportament, de fapt) in anumite limite. Acestea tin de un simt comun, de bunul simt, si ca atare sunt sigur ca fiecare dintre dumeavoastra le cunoaste.
valinatviktor vay da ce mult ai mai scris știi chiar nu am citi totul ca e ff mult și nu cred ca pt tema de masturbare trebuie așa multa filosofie.vrei sex nu nimeni te poti satisface singur asta e și fiecare iși are metoda sa.amintiva de american pie 1 cu tarta din bucatarie hihih :) și fiecare dintre noi se masturbeaza ca așa e natura
As fi scris mai putin, dar se scrisese deja destul de mult mai inainte si ma simteam dator ca daca tot comentez, sa ma exprim mai pe larg. Tema, ca atare, asa cum a fost formulata putea fi rezumata si in 3 randuri asa cum ai spus si tu :). Dar daca tot e timp la dispozitie...
Adevarat renny.... "fiecare dintre noi se masturbeaza ca așa e natura", cel putin despre barbati se zice ca sunt 2 tipuri...care se masturbeaza si care recunosc ca se masturbeaza :)) eu m-am lasat de sportul asta :P, sorry ca nu prea ma mai bag in seama pe aici insa de cateva zile mam intors in tara si de atunci numai prin baruri, terase si cluburi umblu :D
@teufelssohn sunt de acord cu tine ai dat cea mai logica explicatzie masturbarii "pleasure always comes first" an' if u whant to be the ruler of them all "lead the body and the mind will follow"
credema tu nu vezi mai departe de cuvintele care le-am scris @ValiantVictorVulcan, nu are rost sa facem o analiza pe text dar daca esti conservator in gandire te rog sa nu mi te mai adresezi, nu vreau sa stiu ce gandesti si probabil ca nici tu tu nu vrei sa sti cum gandesc eu... ce am scris e pur adevarat.
Trimis de la 22 Iunie 2007, ora 21:46
eu nu inteleg cum vine asta? vine vara si astia au gasit k subiect de dezbatere Masturbarea.....pai, asta e timp de facut de toate in doi, la munte, la mare, in cort sau la soare, nu credeti?
și uite că vine o femeie și taie Nodul Gordian,într-o frază spune tot ce pot spune alambicat toți înțelepții lumii,vedeți de ce fraților,un site men's only ,era succes doar supervizat de femei,bravo ozy și Renny,de asta sunt eu hetero
Exact invers, sunt foarte interesat sa stiu cum gandesti herkopolis. E meseria mea. In plus, daca nici unul dintre noi n-ar fi vrut sa stie ce gandesc ceilalti, nu intram in discutia asta. Oricum, am deviat de la subiect.
ok,care era tema??? dacă ne-am masturbat,normal că da,e ceva logic ce e de ascuns aici,că o facem singuri sau cu partenera tot așa se cheamă,motivele diferă de la caz la caz
ozy chiar ai dreptate vara și masturbarea hmm nu prea aliaza,și chiar daca nu ai un partener stabil ieși la o plimbare ceva mai aranjat/a cu un parfum mai seducator sau la o terasa bar și prob e rezolvata și daca ai partener hmm no comment sau poti sa te masturbezi fata de el asta la arde dorinta sa te satisfaca,dar cu conditia ca el numai sa te priveasca cum te masturbezi și sa nu te .....,e nebunie totala dar merita incercata știi tu ca el vrea sa te atinga sau ea dar nu poti nu poti sa o abati de la ceea ce face.ehehehhe și alte multe lucruri cu amsturbarea in doi
Inclin sa-i dau dreptate lui Ozy. Dar subiectul fiind oricum deschis hai sa ne dam cu parerea. Fiindca oricum nu vom stii realitatea. Nu ne intereseaza ca o mai fac si alte animale nu numai noi (fiindca suntem oricum niste animale ajunse la cea mai inalta treapta a evolutiei). Evolutia "stiintifica" a explicatiilor asupra masturbarii a urmat conceptia de viata. S-a spus intr-o vreme ca iti pierzi memoria, slabeste concentrarea. Acum, chiar daca unii mai spun (si mai sus) ca te departeaza de societate, este acceptata ca un lucru care se intampla (voiam sa spun normal). Dar, cum zice Ozy: "asta e timp de facut de toate in doi".
nazistule, pantofi cu toc cui ai încercat,e unii care mor când văd așa ceva,ce gambă mișto îți face, ceva de vis,dar acum lăsând gluma la o parte e foarte posibil ca singurătatea ta,să fie și din atitudine,poate spui''pe mine nu mă puteți atinge,eu sunt deasupra voastră'' și femeile să simtă asta și să evite să intre în contact cu tine,eu am lăsat pe alții,să te îndrume,dar acum văd că problema de fapt e în atitudinea ta,ești foarte nihilist,cei de la Păsărea Colibri au un vers care sună așa'' mai bine-ai face niște sex''sexul nu implică filosofie,nici povești țac-pac și gata,și schimbă-ți privirea ta spune ,''toate sunteți curve,sigur și mâine ești la fel de nesexat ca azi,femeile te simt de la mare distanță,nazistule coboară pe pământ,oricum le-ai numi dacă atitudinea ta și privirile tale exprimă ce spui tu pe yuppy,ai mari probleme,atunci îți rămâne o singură soluție,ia Piața (asta e în tot Ardealul,închiriază o fetiță pentru un masaj erotic și ai spart gheața,important e să începi,apoi te descurci tu,șeti băiat deștept,doar gândești prea mult și în situații inoportune gânditului,acolo se face nu se gândește
e shi cum zici tu nazistule e mult mai simplu la femei dar nici la barbatzi nu e imposibil. pt ca nu o data mi s-a intamplat sa ma culc cu straine (straine in adevaratul sens al cuvantului din alte tzari) chiar daca nu ne intzelegeam din vorbe tot timpul
Ei bine depinde de ce straine dai si de norocul circumstantlei ...eu nu am trecut de frenchkiss la de astea, dar deja era contributia mea, adica eu eram ala cu initiativa... Nu e la fel... extraordinar de rar gasesti tipe care sa actioneze ele... mi-e mi s-a intamplat doar de cateva ori dar o parte din astea s-au intamplat cand eram mai tinerel si nu am prea profitat de ocazii:)
Acum c-a inceput vara trebuie iar sa-mi rafinez tehnicile de agatat, fiindca altfel o sa treaca vara pe langa mine si eu o sa stau doar sa admir privelistea, de la stranduri, plaja etc.
Asa ca modurile de a avea succes de genul asta sunt aproape antagonice la fete si baieti. Chiar daca arati binisor si ar fii interesate un anumit numar de tipe de tine, daca nu actionezi, nu te vei alege decat cu truntea rosie de soarele care te bate in cap:D.
Bafta si pe curand!
Cosmin, e pacat daca esti barbati, arati binisor, n-ai burta, chelie, te descurci in pat, sa stai deoparte! Daca n-o faci pentru tine, ca ti-e lene, macar fa-o din motive umanitare, ca faci sa se simta bine niste fiinte, ca mai vad si ele lumea!
nimic nu e mai frumos decat sa faci sex in DOI, te poti masturba cat vrei dar oricum nu ajungi la aceeasi placere ca si cand esti cu partenerul/a. cel putin pe mine ma scoate din minti vazandul pe partenerul meu ca ii vine sa urle de placere..... totul depinde de gusturi dar eu raman la sexul in 2, e cel mai ok dar de asta nu va ascund ca rareori si mie mi se intampla sa ma masturbez..... pus
Miocen mersi ca mi-ai reamintit de ideea cu a ajuta niste fiinte sa se simta mai bine:D, fiindca o cam uitasem, uitasem ca actiunile mele in acest sens au dubla utilitate:) nu doar sa ma simt eu mai bine.
Asta era una din ideile mele de baza...dar am cam uitat-o.
Bafta si ne auzim de bine, dupa succesele care vor urma vara asta:D:)!
ehe,1sofer,asta inseamna ca la tine"comunicarea"functioneaza tare bine...:))Apropo,vb luyi ozy,mei oameni buni,vara este aici si marea la fel!Ia racoriti-va voi putin "la plaja,la soare ,la mare (fetitele sunt goale)"...Vorba cantecului;)!Oare poti sa te mai masturbezi cand "ocaziile"sunt asa de nenumarate?Lasati pentru moment,acest lucru in seama celor care nu pot face prea multe,cum este Nazistu care vesnic este nemultumit de "ceva" sau chiar de"cineva"!Pana la urma cine-a spus ca preludiu fara putina masturbare nu poate exista,a spus-o bine!Ori ca o faci tu ori ca ti-o"face"cel de lanaga tine,tot aceeasi denumire poarta!
functzioneaza mec dar sa vezi cand ma intzeleg cu cineva shi imi propun ceva in legatura cu ea!! iar masturbatul asta e cu dus shi intors daca tzi-l face el/ea deja e alceva shi deja devine constructiv shtitzi voi de ce;;)
pai mey sofer,mie una inca nu mi-a facut nici o ea asa ceva ca as-ti spun daca este la fel de "constructiv"ca atunci cand imi face "el"...:))Insa,ai dreptate...lasand gluma la o parte.
frumoasa gandire!! si daca eu am ajuns aici dupa atatea dezbateri: pai masturbare in doi =)) ea lui, el ei si dupa sex la mare/munte/dush stiti voi, ca doar nu tre sa va invat eu :p si nu e nusai sa se intample asta numia vara, merge si iarna, chiar fb... amintiri dulci :p si mai ales fff fierbinti :p
hmm totuși 2 e mult mai bine .ok ma masturbez și eu ca doar sunt și eu om nu placerea nu e aceiași nu ma pot juce singura cu ine așa cum face el :P
Trimis de la 01 Iulie 2007, ora 02:44
masturbare in 2 sau 1 sau in 81, dar tot la penetrare se ajunge, huh? altfel, e de rau....
Trimis de la 02 Iulie 2007, ora 09:25
foarte misto comenatriile, le-am apreciat se pe cel al lui teuseelhoff( sau cum naibii se scrie, no ofense man) si pe ce al lul valinat victor.
Amandoua mi s-au parut interesante si datorita limbajului folosit mi s-au parut atat amuzante cat si inteligente. Ajungand si la subiect parerea mea strict personala si fara vreun temei stiintific este ca sexul si masturbarea difera; si aici ma refer la o diferenta pur pshica(evident din punct de vedere fizic sunt perfect identice). Sexul este diferit pentru ca implica si alte placeri ( un barbat se poate simti extraordinar si fara sa aiba orgasm sau sa ejaculeze doar datorita faptului ca a reusit sa-si faca fOmeia sa se urce pe pereti) nu stiu cum e la voi dar la mine se aplica. Masturbarea pe de alta parte implica doar atingerea orgasmului; cat despre faptul ca poate sa afecteze si sa te rupa de societate, hmmm asta poate doar daca deja ai ceva probleme, in rest va sugerez sa va uitati la show-ul de comedie "Carlos Mencia- Down at the Niggty Mc'nitty" cred ca asta e titlul: "every man in this room jeark off so many times in one night....we acctualy tought we broke our dick" :D....ma rog, nu sariti pe mine inca o data e o parere personal si nimic mai mult
E precum oul lui Columb. Normal, dac Dumnezeu a facut un barbat si o femeie, i-a facut ca totul sa se desfasoare in doi. Ca mai are unul cate o vizita mai lunga prin alte parti, asta-i alta poveste.
uneori este ditamai"autostrada"...Rusine celor care "ruleaza in doua sensuri"...Unul ar fi fost de-ajuns,corect dacianus?dar tu renny,ce parere ai?Hey,casper ai plecat?iar te-ai suparata pe mine?
"Rurealaza in 2 sensuri"? pai nu cred ca exista autoastrada doar cu un sens:D de circulatie.
oricum vreo 20% din tipe au avut cel putin o experienta in 2 sensuri...asa zice in statistici...asa ca cam ai dreptate...
oki,ne putem întalni,să mă sui într-o barcă și să scriu pe o pancardă mare CASPER și să defilez pe lac?? pe la ce oră??? în principiu în jur de ora 15 pot fi acolo
Daca stiam mai din timp poate reuseam sa facem o jonctiune, sa moara de ciuda Mec si Renny. Am avut ceva treba pe la spitalul de lucru la sectorul dintat. Pe la 3 eram pe trenul de retur. Dar data viitoare imi iau o sapca cu Dacianus scris pe ea. Vlaicualx, chiar dam impresia ca ne plictisim? Oare cum o fi cand ne distram?
Asa e Kodrutz. Conditia e sa stii sa numeri pana la 2. Fiindca atunci cand e vorba de nevasta uit sa trec de 2. Fetelor, nu aveam ce face cu banii. Am lasat o caciula de bani sa-i spuna la scumpa de nevasta-mea ca n-are nimic. Asta dupa ce au pus-o sa faca ceva file, tomograf, s.a.m.d. Dar s-a ales cu ceva trimiteri pe la alte 3 spitale. Sa fie tacamul complet.
mey Dacianus,vezi ce faci acolo ca eu doar ce-am scapat de tomograf si encefalograma,cardiograme si toate cele...sa nu-ti spun ca am patit la fel..Acum 2 zile-am fost la endocrinolog si acolo au constat ca n-am nimic(ca la fiecare doctor pe care l-am vizitat)si mi-a dat trimitere la...ORL!da,da,ai intels bine...nu am nuimic dar ei tot vor sa-mi gasesasca ceva...mey,ce ti-e si cu doctorii astia!vezi ai grija ce faci acolo,pt ca ai nevoie nu doar de bani ci si de nervi de otel!si sa nu uit:sanatate mxima sotiei si nu doar ei!Inca o data,ai mare grija...de ea,de tine ,de familie(familia-i sfanta,dar altii nu stiu acest lucru asa bine cum il stim noi,corect?)
nu sunt de acord cu masturbarea,desi ma masturbes...de ce sa ma simt bine de una singura cand ne putem simti bine doua persoane.....apropa poate uni cred ca masturbarea e un pacat pt k te simti mult mai bine in 2 sau in grup
Perfect, Casperus. Mec, tu te-ai molipsit de la a mea sau a mea de la tine. A inceput cu endocrinologia, a continuat cu ORL, acum la sectorul dintat, ca de acolo s-o trimita inapoi la endocrinolog si mai are vreo 2 trimiteri, habar n-am pe unde.
dacianus,pai de la o anumita varsta...ce sa fac si eu,dar concluzia la mine a fost una normala,pentru secolul asta:stresul si oboseala mi-a afecta psihicul...Asta este cam acelasi lucru cu fumatul...la cardiologie m-a intrebat de fumat,la ginecolog la fel(cu toate ca nu vad legatura,pt ca tigarile mereu le-am bagat numai in gura:)) ),la endocrinolog la fel...Asa ca...multa sanatate si sincer,daca-i mai mica decat mine,ea s-a luat dupa mine si-a calcat peste urmele mele...
hey,dar sa nu uitam ca maien este ZIUA CEA MARE si ca este ziua lui mandeas.sa-i tinem pumnii stransi si sa-i uram cu totii CASA DE ce-o vrea el,sanatate si impliniri maxime."LA MULTI (B)ANI,MANDEAS!"
loverose,n-am jucat în pornoșaguri,și deosebirea între sex și sex în grup,e că la sex în grup poți fi voyeur,asta dacă ții la igiena personală,până acum am scăpat de injecții interpenis nu vreau să risc,prefer una singură ,dar bună,imaginație am destulă,fantezii gârlă și mai merg pe principiul învechit dar bun ce e al meu,e numai al meu
fetelor,am adăpat mârțoagele și le-am dat vreo 25 de tăvi de orz muiat în lapte ,jar și kilometri mănâncă,caleașca e gata,roibii pregătiți luați-vă armele caii vi-i aduc eu,dimineață ne inscriem pe orbita Craiova,mergem să-l răpim pe mandeas cu tot cu soață,mec2 sparge pușculița că avem nevoie de taxă pentru tracțiunea bălegoasă,Renny pletele-n vânt și la galop,mandeas stă cu ochii pe ceas la biserică
ehe,daca ar stii necusorul Mandeas ce-l asteapta...sincer,pusculita este pregatita si ochelarii pentru cai sunt stersi de praf...si curatati!l-ema schmbat dioptriile si sper sa ajungem "ca din pusca"...Doamne,ce s-o mai distra mandeas acum,la petrecerea burlacilor!:))
Daca esti lipsit de pretentii, Renny, iti ajung si manutele. Fie barbat, fie femeie. Dar eu sunt pretentios de felul meu. Nu-mi place decat la 4 maini, ca la pian.
Mandeas,fie ca viața voastră să fie precum cerul senin,precum primăvara devreme,precum toamna cea înflăcărată,precum iernile blânde,să nu știți ce e tristețea, să iubiți iubirea de dragul sufletului frumos din voi,să nu uiți niciodată prietenii de pe yuppy. să-ți dea puterea divină înțelepciunea de a știi, a fi, a înțelege, a trăi
casper imi dai voie sa continui?Puterea divina de-a ..IUBI!Mandeas,ti-am tinut astazi pumnii...sa fi multmit sa ai parte de tot cee-a ce-ti doresti,excluzandun-ne pe noi,care-ti apratinem!Stii la ce persoane ma refer,da?:))
eu nu folosesc jucari de astea ca prefer totul natural asta am dat o ide pt cei ce nu prea au noroc de sex nu ma refeream la tine loverose asta sigur nu te supara
degeaba vorbeshti renny mai ales daca spui ca nu e din experientza. pt ca nici o jucarie nu nu poate suplini o persoana indiferent cat de performanta sau bine facuta e. nu credetzi?
Trimis de la 09 Iulie 2007, ora 01:08
ba asa credem, dar o jucarie poate sa te scoata din amorteala cand relatia se duce pe copca....
normal ca da,pt ca nimic nu poate inlocui sexul adevarat!insa,vb lui Ozy,in lipsa de "preocupare",nu strica si-un"surogat"!;)
Trimis de MariusPiticu la 09 Iulie 2007, ora 07:51
sfinx....daca la tine sexul se poate inlocui cu obiectele sexuale...atunci eu intreb...de ce mai facem sex?de ce nu ne luam cu totii ceva obiecte deastea si sa nu mai facem sex cu alte persoane...numai cand facem copiii...ne gasim cate o partenera facem un copil si revenim la jucariile noastre :)
Mey oamenilor. Sa incep cu faptul ca nu sunt adeptul inlocuitorilor. Indiferent de ce natura. Soia, vibrator, bile, etc. Dar nu faceti atata caz de cei care le folosesc. Fiindca sunt multi. Altfel aceata industrie n-ar prospera. E optiunea fiecaruia. Difera doar cantitatea. Unii nu folosesc deloc, altii ca o completare iar altii in loc de ..... Dar fiecare face asa cum crede el ca se simte bine. Daca eu nu mananc usturoi, s-o condamn pe Mec pt. faptul ca ea manca usturoi pe paine? Zic eu.
MariusPiticu....dar daca nu ai cu cine sa faci sex? Sa te duci la curve? Sunt unele persoane care nu isi pot gasi pe cineva cu care sa faca sex si atunci se autosatisfac.
și ce fac cei la cere sotii/le sunt plecati/e peste hotare pe un termen mai lung?:D grea intrebare?
Trimis de MariusPiticu la 10 Iulie 2007, ora 08:06
sfinx..nu mergi la curve....acuma depinde...eu dadesem numai o replica la ceea ce spuneai tu: "dar din moment ce poti obtine satisfactie sexuala singur mai poti fi interesat de sex???" ...binenteles ca poti fi interesat de sex...pt ca nu este aceeasi placere ca si cum teai satisface singur.
dacianus..nu facem atata caz de cei care folosesc aceste jucarii...pt ca binenteles ca multe din ele se pot folosii chiar si cand faci sex cu un partener si nu de unu singur...si autosatisfacerea e un lucru normal pe care fiecare il privim cu alti ochi.
Trimis de MariusPiticu la 10 Iulie 2007, ora 08:09
despre cei care nu gasesc cu cine sa faca sex...eu nui indemn sa mearga la curve...chiar daca si asta e o solutie...dar la un moment dat..oricine are o experienta sexuala...chiar daca nu o sa aiba atat de multe ca si altii,dar tot o sa aiba...iar cum unii o sa aiba chiar ff putine nu le strica cate un arsenal de jucarii. :)
cat despre cei sau cele la care partenerul e plecat peste hotare...majoritatea(dupa parerea mea) isi gasesc cate un amant sau amanta..chiar daca multi se autosatisfac
Marius,ai spus bine"majoritatea"caci daca nu specificai te luam putin de urechi.Eu nu fac parte din categoria asta,cu toate ca sotul meu tot timpul este plecat peste hotare.Am spus si o repet:sun femeia unui singur barbat,iar atata timp cat stiu ce vreu de la viata si atat timp cat ,inca,mai am capul pe umeri,asa o sa raman!Nu sunt adepta unei astefel de vieti...Nu-mi place "dublajul".Nu-mi place mie,nu fac nici celui de lanaga mine.Merg mult pe principiul"ce tie nu-ti place,altuia nu-i face!".Nu am treaba cu barbatii din jurul meu...In privinta asta imi place sa vad precum calul...Nu risc,caci riscul nu-i meseria mea.Asa ca reenny,tu cand ai sa mai cresti,poate ai sa intelegi ca astfel de"porniri"ti-i le poti infrana si fara"surogat"indiferent de ce natura ar fi...natural sau artificial!
tocmai pentru că asfel de persoane sunt rare,apreciem atât de mult stilul tău de viață,cu toate că e greu de aplicat,mec2,te felicit,nu știu dacă aș putea întotdeauna să fac asta
Mec, am retinut si faptul ca esti "vampir" si nu suporti usturoiul, dar si faptul ca esti femeia unui singur om. Dar mai vrem si noi sa te necajim. Sa aprindem fitilul ca sa ne spui mai multe. Printre atatea furtuni (vorbesc de cele de pe Yuppy) mai trebuie si cate un zambet. Pt. destindere. Si tu poti intradevar sa ne mai descretesti fruntile.
Trimis de MariusPiticu la 10 Iulie 2007, ora 23:31
mec...dar daca ai sti ca barbatul tau te insala sa zicem de cativa ani....sau de mai multe luni...ce ai face...daca esti cu ochii numai in fata?
asa decurioasa...ai un copil cu el si copilul acela ar avea de suferit daca vati despartii...dar sunt curios ce ai face?i-ai mai da o sansa?daca da sa zicem ca mai calca odata pe bec...inca o sansa?si tot asa?
marius vezi tu ca barbatii mai umba talalai-tanase( pe la stanga) dar tot acasa la cea iubita se trag ei.mai vor ei o aventura de 1 noapte sau așa ceva și daca ai o casnie fericita sigur ii vei da inca un șans
Lasati femeia in pace! (MEc2) Exista o persoana decenta, care probabil arata si bine, cu o relatie decenta, intemeiata pe pasiune, cu copil (daca imaginea creata e cea reala), iar noi ii bagam fiare rosi ca o inseala barbatul. De ce s-o insele? Eu n-as insela asa ceva (constient, nimeni nu garanteaza ce se intampla dupa 10 beri sau in situatii extraordinare). Si barbatu-sau, daca nu l-a luat pentru bani, l-a ales ea, de placere, probabil e si el decent, nu fustangiu de doi bani.
De unde chestia (prejudecata) ca barbatii sunt mai inclinati sa insele doar ca sunt barbati, si ca probabilitatea e intotdeauna mai mare ca un barbat sa-si insele sotia. Apoi chestia ca "tot la cea iubita/inselata" se intorc. Bine, stiu chestia scoasa de sociobiologi ca ei/masculii (si la alte specii) chipurile ar vrea mai multe partenere pentru a avea mai multi urmasi in care sa nu investeasca prea mult, iar femeile/femelele daca ar face asta nu prea le-ar ajuta, ca ele investesc oricum mult in ovulele lor. Pe de alta parte, se stie ca femeile, dar si femelele de la alte specii, in perioada ovulatiei tind sa aiba multe aventuri, pentru ca interesul lor e sa fie o concurenta cat mai mare a genelor pentru viitorii urmasi. La fel, masculii au mai multi urmasi care supravietuiesc tocmai daca investesc in ei, adica daca sunt monogami. E usor de verificat, societatile monogame au explodat demografic in istorie inaintea celor poligame. Atunci de unde prostia cu barbatii inselaciosi ca au interes?
Cred ca sunt mai multi barbati care inseala, dar din motive de mediu. In primul rand, femeile sunt mai pretentioase (e natural) si nu prea au cu cine. De ce sa inseli cu vecinul burtos? Apoi,cele care sunt frigide pot insela, dintre ele se recruteaza si prostituatele, dar nu o fac de placere. Si nu in ultimul rand, femeile nu inseala pentru ca se gandesc mai mult la consecinte, mai ales daca sunt dependente material.
Barbatii au pur si simplu mai multe ocazii de-a insela, dar si mai multe recompense. Dar nu toti. Unii. Nu toi barbatii sunt Doni Juani, cum foarte foarte putini sunt violatori.
Probabil sotul lui Mec are multe sanse de-a o insela, dar recompense la nivelul pe care i-l ofera ea, probabil are mai putine. Daca s-o intampla o chestie extraordinara, neprevazuta, cum i se poate intampla si ei, poate ar insela-o, dar altfel cred ca sansele sunt putine. Nu-i crede, Mec!
Miocen....chestia asta cu prejudecata ca barbatii sunt dispusi sa insele mai des nu-i adevarata. Asta depinde de fiecare persoana in parte fie ca-i barbat fie ca-i femeie.
Trimis de MariusPiticu la 12 Iulie 2007, ora 07:58
Miocen....nimeni nu s-a legat de mec in nici un fel..noi vb la modul ipotetic..si cam la general...miocen...o intrebare daca se poate...ce lucrezi...sau la ce facultate esti...de ne dai nishte raspunsuri filozofice care nu prea le citeste nimeni...numai inceputul si sfarsitul?
Renny...as fi deacord cu Dacianus..nu generaliza..pt ca nu toti barbatii isi insala partenerele...eu zic ca mai sunt si cei gelosi care n-au nici o treaba cu alte persoane.eu cred ca depinde de la persoana la persoana.
Si la modul general...daca parteneul/partenera v-ar insela...ce ati face?cate sanse i-ati da?sa zicem ca la mijloc e si un copil.
Multumesc, Dacianus.
MariusPiticu, iti multumesc pentru observatii. Totusi, te intreb, daca nu-mi citeste nimeni comentariile, decat inceputul si sfarsitul, atunci de unde stii ca sunt filosofice? Au termeni-cheie filosofici la inceput si la sfarsit, ca sa stie omul unde sa le incadreze? Atunci sunt mai tare ca Liiceanu si Plesu.
Ideea e ca oamenii intra pe astfel de site-uri, cel putin asa cred despre o parte dintre ei, ca sa se simta ca la o cafenea cu prieteni inteligenti, cu care sa schimbe idei.Eu cel putin de asta intru, sa mai aflu pareri de la alti oameni, care au ceva de spus. Ne prosteste destul televizorul, ne scade nivelul intelectual suficient. Sa nu-i mai ajutam si noi pe-astia din mass-media, mai ales ca nu primim bani din reclame.
Daca vreau nivel scazut, e de ajuns sa deschid geamul, aud manele, iar noaptea injuraturi si scandaluri intre betivi. Uneori mai aud si sirena politiei, pe care o data chiar eu am chemat-o, ca sa evit o omucidere inte minoritari. Daca vrei povesti de cartier, mai ceva ca la ora 5, pot sa scriu un foleiton.
Si n-am spus ca se ia cineva de Mec. Tot la modul ipotetic m-am exprimat. Oamenilor care au sentimente, uneori e de ajuns sa le dai o idee argumentata despre o posibila dezamagire, ca-i faci sa se gandeasca departe. Tom Cruise si Nicole Kidman au divortat de la un film despre distrugerea unei casnicii. In orice relatie se acumuleaza unele neintelegeri, tensiuni, intrebari, dar nu e bine sa le alimentezi.
Cat despre ocupatia mea, Marius, poti sa vii cu ipoteze. Promit sa ti le confirm, daca se dovedesc reale. Tu cu ce te ocupi sau la facultate esti, daca nu sunt indiscret?
Miocen,eu am citit tot si "filozofice"sau nu,ai grait adevar,atat ca nu toti au rabdarea sa citeasca pana la sfarsit.Domane,acum cu sa-i raspund mai intai?sau sa va raspund la toti,odata?NU M-A INSELAT si nici nu stiu daca o va face...nu ete acest gen de barbat,credeti-ma si daca se va intampla,oare de unde sa stiu eu cum voi reactiona?pot sa spun ca voi renunta la el si ar putea sa fie minciuna,si chiar nu vreau sa va mint.Avem o relatie frumoasa si sunt bucuroasa ca este al meu1ata pot sa va spun!Copilul,a scos tot ce este mai bun din noi doi iar pentru acest ccopil ne vom da viata...Nu sticam nimic,pentru "vrabia de pe gard"...da,as fi vrut sa cunosc multi dintre voi cei care scrieti aici si poate si dintr-o curiozitate,pur feminina...dar asta nu inseamna ca mi-as insela sotul/iubitul!Nu intelegeti ca vem incredere unul in celalat?Functia pe care o are,sau mai corect spus meseria pe care o are i-ar fi dat mii de ocazii.Nu spun una sau doau,spun "mii"sau chiar mai mult de-atat!Nu a facut-o,nu o face...dar poate o va face!Nu stiu ce va fi maine,pe mine prezentul ma intereseaza si traiesc la maxim acest"prezent".Dacianus,casper si toti ceilalti,stai linistiti ca nu m-aam suparat pe nimeni si aasta pentru ca nu-mi sunteti"straini"si nici nu sunt genul care sa fac acest lucru.Stoiti ca prea putine sau prea putini a scot din sarite!ba chiar m-am simtit bine ca sunt si eu,in afrasit,bagata in seama!:))
mariusPiticu,te rog eu nu-mi cere sa-ti spun ce as faca"dacaa"caci nu vreau sa te mine...in mintea mea ar fi ,despartirea,dar daca-l voi ierta?Si sincer,nu depind material de el...Dar sufleteste,depind(daca pot spune asa).Mai este cineva dintre cei de pe acest site care crede in iubire?sau eu am rams singura?Vorbesc de acea iubire sincera,de care nu te saturi niciodata.Casper...ai cuvantul,te rog!:))eu deja am scris prea mult si ma dor degetele...
Dcxaianus,multumesc inca o data pentru aprecierile sincere!chiar iti multumesc...sper ca lady sa nu se supere ca esti de acord cu mine,sau chiar Gia,caci iar or saa aiba senzatia ca suntem"o turma":))
Mec, n-am sa-ti raspund astazi. Trebuie sa "rumeg" (daca tot fac parte din turma) tot ce s-a intamplat aici. Un singur lucru vreau sa-ti spun. Eu inca mai cred. Nu chiar neconditionat. Dar cred cu tarie. O zi buna tuturor. Pe maine.
dar știam demult,simpatica noastră domniță Șoimiță,sigur și eu aș vrea să te cunosc,dar îți cunosc sufletul,e de ajuns,însă,zăpăcita mică de Renny,e și ea frumoasă cu veselia ei,doamne altceva voiam să spun,ce importanță are ce crede lumea de iubire,toți admiră o poveste reușită,e poate idealul umanității din noi, e greu de ajuns la așa ceva,poveștile oamenilor simpli a căror dragoste dăinuiește peste ani,trebuie să ne dea imboldul de a crede și a spera,nu vreau să gândesc cenușiu,dacă înseală,am,avem dreptul la speranță,dreptul la perfecțiune,dreptul la a vedea o dragoste frumoasă,dreptul de a trăi senini și fără umbre CLIPA
sfinx34,multumesc.Si nu in ultimul rand le multumesc celor care mereu m-au aprobat,chiar si atunci cand n-am avut dreptate.Casper,chiar asa,ce ti-a venit cu "frumusetea"?caci acest lucru nu l-am inteles...Eu am spus ca-mi iubesc sotul,n-am spus ca-s frumoasa sau mai mult de-atat...ca-s mai frumoasa decat renny.sau tu vorbeai despre o altfel de frumusete?mey,fiecare suntem frumosi in felul nostru,asta este sigur!Dacianus,stiam ca tu esti unul din persoanele care crede in asa ceva,caci doar imi esti"frate"si sangele apa nu se face,nu?:))
apropo,casperutz,ai spus bine"povestile oamenilor simplii"caci n-am auzit pana acum de-o poveste de dragoste adevarata,la cei pentru care conteaza doar banii,functia,statul social...Ma refer la cei care-s avizi si ahtiati sa ajunga acolo sus in varf,dar care uita mereu de unde-au plecat!
Pai cum puteti crede ca niste "oameni simpli" pot fi in stare de iubire adevarata sau de umor. Pentru asta iti trebuie ceva scoli din cele mai inalte. Sau cel putin asa sustinea pe undeva, cineva. Imi scapa numele.
Trimis de MariusPiticu la 14 Iulie 2007, ora 08:23
:)) dacianus..eu zic ca la oamenii simpli este iubirea adevarata si umorul..nu la cei din inalta societate...dupa mine pe ei ii atrage ff mult banii...si cum e vb aia..banii nu aduc fericirea,dar o intretin...asa ca atata timp cat au bani au de toate
cine-a spus asta dacianus?sper ca nu eu,pt ca nu m=as"recunoaste"in asemenea vorbe!casper,tu ai facut "gafa"asta?marius au ei de toate,dar n-au iubire sincera.asta vreau eu sa subliniez!interesele sunt prea mari de-o parte si de alta...pana la urma,cred ca ajungem de unde am plecat...sa ne contrazicem dpe tema "iubiri"si a "banilor"...
Iubirea nu depinde de bani, ci de oamneni. Daca faceti greseala asta inseamna ca nu ati inteles ceva. Se pote spune ca banii ii influenteaza pe multi...dar dragoste poate sa existe intre copii unora care au cont in banca cat PIB-ul Romaniei sau pot sa nu aiba nimic de valoare ei sau parintii si sa existe acelasi sentiment.
Trimis de MariusPiticu la 14 Iulie 2007, ora 16:42
hmm..cosmin..cam ai dreptate aici...nu depinde de bani...trebuia sa ma corectez si eu..depinde de bani ,dar cum a zis si cosmin banii poate sa influenta o relatie sau o casnicie.
dar tot sunt de acord si cu ce am zis eu: "banii nu aduc fericirea,dar o intretin".
si acuma im idau seama cat de mult am deviat de la subiect :))))))
E bine sa ai bani.....marius ai dreptate cu ultima fraza cea cu banii> Dar poti sa ai bani si sa fii si fericit. Depinde ce fel de om esti. Am cunoscut oameni cu bani care sunt ferciti. Depinde de fiecare persoana in parte. Dar daca nu ai bani nu ai cum sa fii fericit sau implinit. E imposibil.
acuma se pune întrebarea ce înțelegeți prin ,,am bani,, și sunt fericit,cât ar trebui să însemne asta??? pentru că dacă ai găsit iubirea vieții tale,nu văd de ce nu ai fi fericit fără să ai milionul de euro în bancă,poate îmi explicați cum vedeți voi???
Eu va dau dreptate. Banii nu fac totul. Dar nici fara ei nu se poate. Poate ca nu e nevoie chiar de milionul de euro (dar poate nici cu el n-ar fi rau). Dar nu stiu ce fericire ar putea fi sa treci pe langa o taraba, sa-ti ceara juniorul un mar si sa nu-ti poti permite nici atat. Nu cred ca in cazul asta am mai putea vorbi de fericire. Oricat de mare e dragostea. Eu ma gandesc la un venit care sa-ti permita sa manaci dececent, sa te imbraci cum iti place, sa-ti poti permite un sejur sau dou pe an la mare sau la munte, sa poti iesi cu partenera (sotie sau prietena) la un gratar si o bere, sa mergi la un teatru sau film. Si binenteles sa ai o mica rezerva pe undeva pt. situatii neprevazute. Asta consider eu sa ai bani. De fapt si evreul zice: "Sa-mi dea Dumnezeu sanatate si bani, in rest le cumpar eu".
dacianus,deci de acel betino era vorba?pai eu crezi ca ma mai uit in"gura"lui?:))venind vorba de bani n-am decat sa dau dreptate celor care cred in"adevaratele valori":dragoste si iar dragoste...Sincer,dacianus,ai mare dreptate dar daca este vb sa-ti permiti un trai decent inseamna totodata sa ai si bani foarte multi?oare cand spunem "bani"la ce ne referim cu adevarat?Vorba lui casper:la un milion de euro sau facem referire doar la acel"lux"de-a ne permite "sa-i cumparam un mar juniorului"?Nu am o stare materiala rea dar asta nu inseamna ca ma dau banii afara din casa si ceea ce am realizat pana acum am facut-o doar prin propriile forte(ale mele si-ale sotului) si satisfactiile,credeti-ma,sunt de o mie de ori de mari decat daca am fi primit ceva"de-a gata!"...Ce Dacianus,nu este asa?Nu ca as vrea sa-mi dai iar dreptate dar stiu ca si tu esti unul dintre cei care ai obtinut totul prin propriile forte(sau ma rog,aproape totul!).
ce vorbiti de un milion de euro? Aia sunt bani in ziua de azi? Imi aduceti aminte de filmul cu Austin Powers, cand Dr. Evil cere 1 milion de dolari ca sa nu distruga lumea. El nu stia ca din anii'60, cand fusese el inghetat, dolarul cazuse foarte mult. Asa si voi. In ziua de azi, 1 milion de euro reprezinta o mica parte din ce fura un hot de doi bani din Ro, de exemplu doctorul Bradisteanu, care printre altele, are o vila care pare destul de modesta, pe undeva pe langa televiziune, care face 1 milion de euro. O femeie cu fite se uita dupa barbati care nu au numai o astfel de vila. Si nu ma gandesc acum la Monica Columbeanu sau la Diana Lascarescu, care spunea despre Imre ca este un simplu angajat, adica nu are multi bani. Ma refer la unele manechine mai modeste.
Da, stiu cum e sa obtii totul prin munca grea si cinstita. La voi, daca sunteti sinceri, o fi altfel, dar la mine e o mare lehamite. Toata lumea care are de la parinti sau prin smecherii de fapt te dispretuieste. Nu esti nici destept, nici curajos, nici plin de initiative. Esti fraierul care a pus botul la munca. Si asa e, ceea ce obtii tu e foarte scump, ei au toate astea si inca ceva pe deasupra, viata lor e pentru consum, nu pentru lupta. As vrea sa fii in locul lor, recunosc, dar nu se poate.
Miocen,cred ca nu ai rezista nici macar o zi in nlocul lor,la cum te"cunosc"eu pe tine..."Munca inobileaza omul"cu asemenea sloganuri am trait unii dintre noi...dar astea-s alte vremuri...
ba daca esti destept,faci si tu bani!sau iti tragi o femeie cu bani!!stii vorba aia celebra:""daca te ai nascut sarac nu e vina ta ,e vina parintilor!dar daca si socrii tai sunt saraci atunci chiar esti un prost!!!!""
mey,nu a fost ziua lui...s-a insurat!Si uite-te ca functioneaza "telepaatia"...sae vede ca suntem "lei"asa este?apropo,cand esti nacut,sa-ti spun "La Multi (B)Ani!",ca se va adeveri daca vine din partea mea aceasta urare,ca n-o spun cu rautate:)).Hai ca ti-ai "revenit"putin si mi-a placut si faza cu "socrul":))
se spune"Casa de piatra",Max,dar este bine si cum ai spus tu...Cred ca "mireasa"l-a acaparat de tot...se vede ca s-a insurat caci nu ne-a mai bagt in seama deloc si nu de alta,dar luna de miere cred ca s-a dus demult,nu?:))
pe 7 iulie am avut si eu o nunta!am fo la nunta unei colege !m-am facut prastie !!m-am trezit pe la 3 45 dormind intr-un matiz!mi-am revenit un pic am mai dansat un pic pe acolo am dat banii si gata!!!nasol cu nuntile astea !!!mai am vreo 3 vara asta!!!
Ai dreptate Mec, n-as rezista in locul lor, cu anturajul pe care il au! Misto poanta cu socrii! Asa e! O sa incerc sa-l fac pe Base socru, acum cand are ambele fiice libere...
vezi,Miocen,banuiam eu...:))si lasa-l tu pe base ca asta este zgarcit si nu le da nimic fiicelor...Arunca-te la fiica lui columbeanu chiar daca trebuie sa mai astepti vreo 15 ani...poate ai noroc sa astepti mai putin,ccine stie?:))Max,pai vreo 2 luni s-a vb despre asa ceva...Dar el a facut-o in Craiova,mey...tu in ce oras ai fost?cat despre "distractia"ta...lasa max, ca nu conteaza decat ca tu sa te simti bine si daca-ti place starea asta de "euforie"este totul ok...dar sa te trezesti din"ea"sa mai dai si bani...::))Hmmm,asta-i chiar culmea!hi hi hi
măi max,schimbă și tu stratagema că ieși în pierdere,mergi la nuntă,te distrezi,bei numai câât să fi în formă și la spartul petrecerii,trageți o fecioarească,cu vreo 4-5 cartoane de bere sau vin la mijloc și ai totul și femei și băutură și distracție
Trimis de MariusPiticu la 16 Iulie 2007, ora 21:22
:))))))))
max...bine zice casper...faza cu agatatul ;)
si vreau sa o contrazic umpic pe mec cu sfatul pt max...cu aruncatul pe fica lui columbeanu...nu se merita sa combini fete mici(virgine)...pt ca in ziua de azi...tu le cresti si vine altu(ca mine) si ti le f***...sapoi ai crescuto deageaba :)) parerea mea :D
apropo...ce am deviat de la subiectul revistei :))))))da nui nici o problema...noi sa fim sanatosi si sa ne simtim bine :)
pai mey marius,tocmai asta era si "interesul",nu te-ai prins?El sa o "creasca"si tu sa vi sa ...o furi!:))asta era toata "stratagema"...crezi ca este mare scofala?:))
Mec si max am vaz.ca vorbeati aproape simultan...ati facut mirc din frumu asta:)))))))=)))nu c-ar fi rau:)
Trimis de MariusPiticu la 17 Iulie 2007, ora 23:54
dacianus...eu nu raman cu virginitatea...eu numa dezvirginez ce a crescut miocen :)) ....asta e daca ramane cu banii..numai ca nu stiu cu ce bani ramane el de la o fata de 14,15 anisori :))
cosmin_re..sa banuiesc ca intri si pe mirc? daca da..intra si pe canalul #uve..mai vb si pe acol cate ceva :)
cosmin,spre surprinderea ta,nu vb pe Mirc si nici n-am transformat acest site in ceea ce crezi tu,atat ca ...suntem telepatici!:))mai stii marius,ca n-ai sa ramai si tu cu ceva bani,"maruntis"?cert este ca cineva dintre voi tre sa piarda si poate va fi chiar "fetita"aceea de 14-15 anisori...:))
Mec, eu vorbeam de asa zisa invitatie a lui Marius, care nu stiu daca erau sau nu facuta in gluma pai putin cnteaza ... citez:"intra si pe canalul #uve..mai vb si pe acol cate ceva :)".
Ceers
frate ia o tipa de 30-35 de ani trecuta prin viata si sa fie si negresa sa vezi ce sex de calitate presteaza si atunci o sa zici ca sexul este al doilea dzeu...:)))Asa ca nu mai ziceti voi ca masturbarea e mai buna ca sexul ca eu dak fac laba stau cu ea 3 ore in mana si nu`mi dau drumul,va jur pe viata mea...
Brunelule, nimeni n-a sustinut ca masturbarea (fiind vorba de ambele sexe) e mai buna decat sexul. Dar se mai intampla. Si daca nu prestezi singur, ci ai un partener/a, ca un fel de preludiu poate ca IESE CEVA ACCEPTABIL.
Trimis de MariusPiticu la 19 Iulie 2007, ora 23:51
mec...fata de 14,15 ani oricum are de pierdut...
las aproba pe brunel in ceea ce zice..sa luam cate o fata de vreo 30-35 de ani trecuta prin viata si care stie ce vrea...faza e ca nu toti fac fata la asa ceva :))
si despre masturbare...cel mai frumos...e cand te masturbeaza o persoana de sex opus :D ..am dreptate sau nu? :D
ohooo si ce multa dreptate ai...:))Mey,fetele de 30-35 de ani nu prea sunt "disponibile",n-ati obnservat?in lipsa de alceva,folositi si voi un"surogat"!:))
pai dovada este ca cei tineri sunt mai lucizi decat cei batrani si stiu mai bine ceea ce vor!de fapt,presupun ca asta ar fi explicatia...Sau este ca-n povestea cu vulpea si strugurii?;)
mec2,cei tineri și inteligenți vor să învețe,cei copți știu deja și atunci poate n-ai aflat,dar îți spun eu,cel mai bun afrodisiac e tinerețea și un mod plăcut să retrăiești adolescența,acum nu spun că fete de 14-17 ani,ci trecute de 20, să știe ce vor totuși,ar fi lumea mai bună,un copt are răbdare,știe ce să facă și unde să pună căciulița la aăâ
mec2,o fostă prietenă a mea,mi-a spus că am o singură problemă,sunt un mustang care nu suportă ideea de căpăstru,cred că asta mi-e și menirea
Trimis de la 21 Iulie 2007, ora 18:28
Cei mai copti vor prospaturi, iar juniorii copturi. Hmmm. Poate ca e din cauza ca unele femei se maturizeaza mai repede si nu gasesc seriozitatea, stabilitatea si responsabilitatea mult cautata decat in barbatii mai in varsta. Dar nu peste tot e asa pt ca dragostea n-are varsta. Sunt persoane care se plictisesc de superficialitatea celor de-o varsta cu ei si-atunci cauta compania celor "copti". Un fost amic a descoperit ca s-a adeverit vorba spusa de altcineva: "va veni o vreme cand si o femeie ti se va parea prea mult". Oare la ce se referea?
dacianusss...s,nu fi rautacios,mey!::Caspere,stiu ce vrei sa spui si nu-ti spun ca tot din acest motiv am si eu o"prospatura"linga mine...Hi hi hi...dar ma simt asa de tanara si eu!Si pana la urma,chiar sunt!ce nu-i asa?vrei sa ma contrazici sau cum?:))
Grace,bine-ai venit printre noi si sper sa ai"viata lunga"pe acest site!baieti,avem o noua "musterie"pe site...nu o salutati si voi,cum se cuvine?dacianus,casper,dormiti sau ce faceti?:))
Trimis de la 22 Iulie 2007, ora 18:10
Multumesc, multumesc, sunteti draguti. Presimt ca ne vom intelege de minune.
Oare presimtirile se implinesc intotdeauna? In privinta lui Grace (numai sa nu inversam literele Garce(aA)) sper sa se adevereasca. Iar zice oare Mec ca sunt rautacios?
Cred că iar ne pune pe amândoi la colț,tu ca întotdeauna cu pedeapsa mai mică,eu încasez'cașcavalul',ha-ha-ha-mămica mecuț,poți să ți-o închipui fioroasă???? mă sparg de râs când mi-o imaginez
Grace,eu sunt bau-bau,dar dacă mami mec2 spune să te salut mă conformez,trei zile atât ține în Ardeal musafiratul,apoi consider că ești suficient de matură să poți fi taxată,doar,doar,dacă e cazul,deci,bine ai venit printre noi,începe de acum numărătoarea inversă
buna grace un venit printe noi.mec dacianus caspere ce mai faceti cum merg lycrurile pe aici?
Trimis de MariusPiticu la 23 Iulie 2007, ora 16:32
sal Grace....mai..ce sunteti rai cu fata? :)) Grace punei tu la colt...nu mai astepta sa vina mec :))
Grace ...sti cum e ritualul la noi? :D
cine vine ultimul da de baut..asa ca ....sa curga berea :))
acuma sper sa nu ma puna si pe mine mec la colt :D :)) ,dar promit sa impart berea cu ea :))
Renny, cu caldura merg lucrurile. Si cu unele "mici" dispute.
Trimis de la 23 Iulie 2007, ora 18:20
Multumesc pt primire si pt avertizare, dar nu mi-e frica de-ntuneric. Sunt nascuta noaptea si luna e planeta mea guvernatoare. Ce imaginatie aveti! La colt? Nu pot. Am uitat biciul acasa. Glumesc! E bine si trei zile, dar ce primesc pt ca sunt musafira? As da cu placere de baut, dar nu merge pe calea asta. Va trebui sa beti bere la terasa si sa va imaginati ca eu v-am dat-o cu toata inima. Noroc, atunci! Inversari de litere, deci. Sunt un pic cam nelamurita la treaba cu garcea, dar poate ca voi stiti mai bine.
hei,fiorosilor...Nu o amenintati ca se intoarce "roata"...Grace,sa-ti dam numerele de card sa ne trimiti bani sa bem berea aceea.in cinstea ta?casper,incepe tu primul(bau-bau:))"mamica mec"pai asa-mi spui tu mie?Offf,ce "batraiaora "ma faci sa ma simt...te "taxez"...Asteapta-ma!!!...Mor,de ras si iar zic vecinii ca ma "gadila ala micu":))casper,cum poti crede ca te las"netaxat"cand stiu deja ca-ti face placere?:))Marius,catinel,sa nu te "lipesti"si tu ...:))
BAU-mey marius,unde ai citit tu ritualul de ordine interioară,Dacianus e de vină că l-a ascuns de mine,eu să nu beau nimic,maaaaaaaaaaaamiii dacian nu e cuminte,și ăsta micu vrea să te corupă,Grace astea trei zile nu speli vasele,că o să folosim veselă de plastic,he-he-he,ce ?? ai crezut că le spălăm noi????,,mecuț eu mă sparg de râs,mă pune doamna la spălat geamuri,că zice că dau pe-afară de atâta veselie,dar am negociat pe mâine dimineață,ce să-ncep mecușor??? ne apucăm de un cvintet de ce ?? de coarde??? sau de alămuri???
casper eu ma apuc cu mainile de burta...de atat ras!mai,nu-mi mai trece...hai ca sunt intr-o forma buna si datorita tie...Apropo,tensiunea poti sa mi-o pastrezi constanta?sa nu mai oscileze atat?:))
sunteti tare buni,stiati?s-a dus naibii de rapa acest site...cei de la yuppy ar trebui sa-si schimbe numele...hei,apropo,cred ca avem cativa "participanti"la detinerea monopolului pe acest site si-mi face impresia ca este Csper...asa ca este randul lui sa dea de baut...Eu i-i dau numarul de cont,sa imi trimita banii...si pentru medicamente,ca ma doar burta de ras!dacianus,intra"mamay"in casa si nu te mai juca cu Casper,ca vrea sa te pacaleasca...vrea sa bea el tot!"mamy,mamy...":)):)):))
Trimis de MariusPiticu la 24 Iulie 2007, ora 15:51
=)))))))))))
dacianus...nu merge in casa..nu asculta de mec...hai la o bere 2,3...o lada...ca ii mai bine decat in casa..ca numa iti da de lucru:)))
casper...ritualul de ordine interioară lam citit inainte sal arunce dacianus pe geam...deci grace trebuie sa dea de baut...sau nu neaparat ea...oricare vreti.....primim cu cea mai mare bucurie si pofta berile voastre :))
casper,marius chiar are dreptate:cel care vine ultimul daca nu da de baut...da sigur cu"strigate si urale":))Marius,nu auzi mai ca ma corupi?Acusica ce faci,il tragi si pe dacianus de partea ta!dacianus,nu asculta mey de baietii astia caa vor sa vada cum o "incasezi"de la sotia ta...Ca "mamica"este buna si nu-si bate copii,doar i-i pedepseste!casper doar ce-a spalat gemurile:))hi hi hi
Trimis de MariusPiticu la 24 Iulie 2007, ora 18:31
deci..cand bem? :D hi hi
auzi dacianus...mamica nu bate copiii numa ii pedepseste :)) ce as vrea sa fiu si eu pedepsit de mec sa ma puna in colt...cu grace impreuna :D :">
pt ca o sa o corup eu si pe ea :D :X :)
deci dacianus...cat mai multe prostii sa faci..cai frumos in colt :) numai atentie la prostioare :)) ce prostioare faci unde le faci si cu cine le faci :))
marius ,nu-i frumos s-o în-colț-(îm) pe Grace că e musafir până mâine,după aia cu toată artileria pe ea,dar dacă stau să mă gândesc ce atata musafir,peeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaa,să sară cu butoiașul de bere ăla din reclamă,de se transportă doar pe platformă maritimă,de micuț ce e
vezi mec,pe geamul pe care l-am spălat eu,am tot zis să nu-l închidă că nu se vede diferența,noroc că-i cald afară,că până pun altul?????,lasă,stai tu numa dacianus că te prind eu,auzi să arunci cu regulamente prin geamurile mele proaspăt spălate,draci mănânci cu pâine neagră,ș-apoi bag seamă tot io mușc din colț de ce l-am urecheat pă ăsta micu,no vezi,măi marius,cum mă agheți tu pă mine de colț,GRACE să vii să-mi ții de frică că vine noaptea și mă papă pisica
Veniti cam tarziu cu propunerile acestea indecente. Bere la ora asta? Alaltaieri cand am spalat strazile Clujului cu limba de cald ce-mi era. Atunci unde erati? Acasa langa o bere rece si altceva cald. Lasati-l pe bietul Dac sa bata strazile, sa se deshidrateze. Dar nu va vine si voua randul? Eu cu berea rece si cu mandra calda, iar voi sa salivati. Asta daca nu va trimite Grace cele promise. Caspere, chiar am vazut undeva o casa fara geamuri. Era a ta? S-au tocit de atata spalat?
vai chiar beti fara mine ?:( hmm și eu vrea sa bau bau... tralalla tralalla da nu spal vesela asta o spun dinainte de aia prefer vesela de plastic :P ohhh bere rece ca acum aici e 45C la ora asta.ohh și dupa o noapte de dans și chef te scufunzi in mare așa cam vreo 9 nebuni heheh ce nebunie mare mare de tot
Trimis de MariusPiticu la 25 Iulie 2007, ora 12:25
dacianus..cica esti din cj? hmm de la mine din "town"? hehe :))cand erai tu la bere rece cu femeia calda..eu ma racoream in strand cu berea in mana :)) deci pot zice ca si de mine a fost bine :P
renny ..cine a zis ca bea fara tiune?aici fiecare se auto invita..asa ca esti bine "autoinvitata" si tu :))
ha ha ha,cred ca nu va face bine caldura asta...Zic sa torn eu butoiasul ala de bere,pe voi toti.Nu de alta dar sa va racoriti si sa ramaneti cu "fata calda"sau ma rog,dupa caz...:))Marius,esti mic si rau...uite-te si tu ce dezbinari faci aici,mi-l acaparezi pe dacianus si-l inveti la prostii?pe grace ai bagat-o la colt deaja si tocmai cu Casper?pai mey,casper "lustruieste"totul,nu stiai?:))casper,nu-ti scapa nici un amanunt,asa este?se vede dupa cum ai spus si cu geamul,ca nu-l mai ai.dar exista 2 varianet:1).l-ai sters foarte bine si nu si-a dat seama de existenta lui si 2)...varianta lui dacianus,l-ai "tocit"prea tare de atata spalat...cu toate ca ar fi inca o varianta:sau nu aveai geam si ai crezut ca exista si-ai "spalat putina":))RENNY,macar te distrezi bine,sau doar ne "infierbanti"pe noi?Nu de alta dar suntem destul de infierbantati de la vremea asta de afara...Altii,sunt infierbantati din te miri ce alte motive...la mine,motive,momentan nu prea sunt in afara caldurii...dar lasa mey,ca vine si vremea mea,nu va temeti!:))
Mariuse, nu sunt din cj, doar satelit al lui. N-am fata de capitala de judet. Mai fac uneori vizite de "lucru". Adica pt. diferite lucruri. Dar vin, rezolv si retur.
Trimis de la 26 Iulie 2007, ora 07:39
Am venit si va trimit berea rece. Acum nu stiu unde o trimit, dar eu sunt generoasa. Am sa stau si cu tine, casperphantom, sa-ti alung frica, visele urate cu o suflare racoroasa, dar nu in persoana. Stai linistit, ca pisica nu mai e si noaptea e cea mai placuta perioada din zi.:) Dacianus, sunt sigura ca dupa o zi de lins strazile a avut grija sotia sa-ti rehidrateze limba cu ceva rece si sa-ti reincalzeasca trupul cu ceva cald.:) Casperphantom, e barbat de casa, gospodar se pricepe la "spalat putina"? Mec2, LA MULTI ANI! Sa fii sanatoasa, ca o floare aleasa de sotul tau culeasa. Da' nu dai de baut ca e ziua ta azi de dimineata si pana maine dimineata? Mai bem si ceva tarie, numa' bere. HI, hi, hi!
gata,eu mi-am facut datoria"am spalat putina"ca si casper....Adica si eu sunt "femeie de casa"nu se observa?Multumesc tuturor si mai ales tie Grace...ce bine ar fi daca ar auzi si sotul meu ce frumos vorbesti...Oameni buni,goliti paharele ca mai torn un rand pana cadem cu totii sub masa!cum ,care masa?Nu avem masa?Pai atunci nu mai bem!:))
Trimis de MariusPiticu la 26 Iulie 2007, ora 22:16
in primul rand La Multi bAni mec2
in al2-lea rand: "Nu avem masa?Pai atunci nu mai bem!:))"
cum s anu mai bem fetelor?atata timp cat mai este baurtura...se gasesc si locuri unde sa fie bauta :D
ca sa "spal si eu putin putina" va zic ca spal eu vesela..numai dati de baut fetelor..ca mor de cald si sete..iar sucul si apa numia ma ruginesc :D
Multumesc mult Dacianus si vou la fel!Dacianus,acum da-o si pe ceva tarie,"sa te tie"!hi hi hi...Dar sa te "tie"pana la "anul si la multi(b)ani!",vorba lui Marius...Piticule,multumesc mult pentru urari dar n-ai vrea tu sa joci in locul meu la Loto,ca eu nu castig niciodata?Ma rog,nici nu joc,ce-i drept!;)
Trimis de la 27 Iulie 2007, ora 17:41
Pai degeaba te lauzi tu cu tenul tau cel masliniu? Se spune ca masliniii au noroc la bani.:)
lasa,casper,ca vei mai auzi...siu fara sa vrei.dar de barbati,vrei sa auzi?dacianus,nu mai vrea casper femei.oare de ce?hmmmmm...m
Grace,pai ce are tenul cu "castigul"...la Loto nu castig,decat daca s juca,nu?Ok,m-ai convins,poate maine merg sa joc...tine-mi pumnii!:))
Trimis de la 28 Iulie 2007, ora 00:43
casper, iti doresc sa nu mai auzi de rau.....doar de bine...no, mereti si beti berea la munte pe o pajiste insorita sau nu...mai bine la umbra unui stejar batran....ce fain! la mine e aevea...va astept si pe voi....da fugutza!
Trimis de MariusPiticu la 28 Iulie 2007, ora 07:57
casper....ce-ai patit?te-au traumatizat femeile? :)) cum sa nu mai auzi de femei mai :)) decat de barbati mai bine de femei..si vrei nu vrei tot auzi de ele sau mai bine zis...tot le vezi..asa ca nu scapi de ele..sunt ca si tzantzarii...sunt peste tot :))
Trimis de MariusPiticu la 28 Iulie 2007, ora 07:57
casper....ce-ai patit?te-au traumatizat femeile? :)) cum sa nu mai auzi de femei mai :)) decat de barbati mai bine de femei..si vrei nu vrei tot auzi de ele sau mai bine zis...tot le vezi..asa ca nu scapi de ele..sunt ca si tzantzarii...sunt peste tot :))
măi,unele femei 'e' ca râia,dacă le dai ceva ,vor tot și nu înțeleg că tot nici eu nu am...pregătit de dat,,hi-ha-hi_ha,asta nu e treabă,nu vreau să cunosc o femeie în detaliu,dintr-o dată ,că știu că mă plictisesc repede,trebuie să rămână ceva și pe mai târziu,de ce hopa-tropa în viața mea,ca și bancul ăla,CE ATÂTA GRABĂ???? acuma să-i cunosc neamurile,hai la nuntă,nu mersi,nu servesc,da-ți place să dansezi,da,dar între prieteni,nu să fiu sub lupă ca un gândac(pardon) no offense
casper dar oare ce importanta sa aiba pentru tine ceea ce spun neamurile,sau ceea ce se va vorbi la nunta?tu ai uitat cu ce se astupa gura lumii?Cu pamant,mey casper,cu pamant...nu conteaza daca-i de flori,sau de cartita...pamant sa fie!una peste alta,eu as merge-n locul tau si asta pentru ca nu mi-ar fi teama de nimic si nu m-ar interesa de nimeni si nimic,atat timp cat vreau sa ma simt bine...dar dac as considera ca nu ma voi simti bine,din start,as renunta la aceasta idee.dar tu esti altfel decat mine,asa ca...du-te la nunta sa ai ce povesti copiilor si nepotilor tai dar mai ales noua,Yuppy-stilor!:))Petrecere frumoasa.Si nu uita ca eu am incerede in tine ca te vei descurca(asta daca te "incalzeste"cu ceva...);)
Mergi linistit la nunta, Caspere. Dar numai cu conditia sa imi spui concluziile, sa dai ceva sfaturi ca ma asteapta o nunta foarte grea in cel mai scurt timp. Si cum am mai spus odata pe aici, vreau sa fiu destept (daca se poate??) si sa invat din greselile altora. Grace, rehidratarea limbii s-a facut tot cu ceva cald. Mec, tarie la ora asta? Mai astept... vreo 2-3 ore. Sa vina raaaaaaaacoarea. Ozy, spune-ne locatia "batranului stejar".
Bravos renny,asta ma bucura.Sper sa o faci si de aici inainte...;)
Trimis de MariusPiticu la 31 Iulie 2007, ora 12:24
casper...nu te duce la nunta..spunei ca trebuie sa mergi neaprat la tara..sau ai altceva de facut...parerea mea:aca mergi la nunta apoi nu mai prea scapi de ea.
o sa vada ca i-ai cunoscut familia si neamurile..apoi oriunde ar merge o sa vrea sa mergi cu ea...si cred ca stim cu totii ca nu ne prea plac neamurilesi familia unei fete ce nu o cunoastem de prea mult timp...
asa ca laso sa mearga singura
in cazul in care vrei sa mergi si tu...stai cat mia putin timp cu neamurile si familia ei...si sa nu te imbeti sa faci prostii de fata cu ei :)))
Păi,nici nu m-am dus,mai ales că am o faimă și n-am vrut să o confirmdeși tare mi-at fi plăcut să mă distrez ca lumea și să mă trimită acasă fără să plătesc distracția
Bun revenit, Renny. Era sa se duca Casper fara tine la nunta. Dar, apropo Caspere, cu sfaturile pt. mine cum ramane?
Trimis de la 31 Iulie 2007, ora 23:35
Cica, prin valcea, dar nu numai, sunt o groaza de stejari batrani...si asta pe vazute, nu pe auzite....mirare mare la cata cherestea se trimite la cta...mmmm, si ce racoare sa te odihnesti la umbra unuia, iar jos sa auzi izvorul curgand...Evadarea din clocotul urban, waw! Naspa chestia cu nunta, dar daca trebe sa joci....joaca!
Renny,poate doar la a ta...:))caci la asta nu s-a mai dus?casper,aveam si noi acum ce "barfi"dar ne-ai dat peste mana.sa-ti fie"jena":)...mai bine merg unde spune ozy,caci pare foarte interesant...Ozy,crezi ca m-ar primi si cu sotul meu,sau tre sa plec singura?;)
Trimis de MariusPiticu la 01 August 2007, ora 15:32
mec eu zic sa mergi fara sot..poate iti gasesti acolo unu asa mai temporarcasper..lasa..bine ai facut ca nu ai mers la nunta ;) (parerea mea)
Trimis de casperphantom la 01 August 2007, ora 17:46
Renny,pentru tine,vin din Madagascar la nuntă,nu de alta,dar trebuie să-mi confirm faima și știu că tu nu mă trimiți acasă,măi fetelor,pe mine mă nervează că la nuntă unii se simt bine dansând și altele bârfind,ceva gen,,,NI la ăla ce-o învârte pe aia ,zici că numai ei îs acolo,,asta nu-i nici vreme,nici timp să stai la masă să bei până plouă
pai dacianus prima parte la masa și cand toti ajung la o conditie oarecare treci la dans in 2 in 3 s.m.d. veziti de chef ca atunci nimeni nuo mai barfi nu de alta dar pur și simplu nu or fi in stare ca la nunti vinul se tosrna cu galeata :D
Trimis de MariusPiticu la 02 August 2007, ora 15:57
dacianus...da tu mergi la nunta si stai la masa si te autosatisfaci? hmm ...sper ca te autosatisfaci cu ceva beri...sau ceva alcoale..nu cu mana :)) asa mai bine le satisfaci pe altele ce stau pe langa tine la masa :">
Trimis de casperphantom la 02 August 2007, ora 19:12
dacianus,depinde ce cor de bârfitori ai acolo și cât îți pasă de ei sau ele
Caspere, din punctul acesta de vedere sunt un nesimtit. Nu simt "intepaturile" altora. Fiindca nu m-au interesat, nu ma intereseaza si nu ma vor interesa. Singura problema e ca de multe ori cand vad ca nu-si fac efectul ataca si mai tare si mai necinstit. Dar reactionez rar, dar dur.
Dacianus,pe cai si pe calareti;)...Vin cu sabia si-i sfartec pe toti...porcii!Au si mar in gura,sa stiu ce-am de facut,nu de alta!:))Adevarul este ca din acel "cor"cam toti am facut parte,odata si odata!Eu una stiu sigur ca aveam asemenea "satisfactii"cand il vedeam pe Casper cum venea la cate-o nunta si cum dansa si mai ales cum era imbracat si nu in ultimul rand "cu cine dansa"...asta pana m-a luat pe mine la dans si...m-a "innmuiat"!am lasat-o mai "moale" si am plecat din "cor"...Poate ca vb lui Gia,m-oi fi maturizat eu si nu stiu?sau vb lui Dacianus"sunt prea modesta"?:))
mec modesta :O?nu mec am dansat eu cu casper și gia de aia sa și suparat așa tare pe caspeer ca ıl ciupește pana acum heheh
Trimis de MariusPiticu la 04 August 2007, ora 15:35
:))) acuma nu mai stiti care cu cine ati dansat? :))
casper..se bat femeile de la tine imediat ;)) ce leai facut?
Trimis de la 04 August 2007, ora 22:08
am citit ca uni sant derANJATI CA UMBLA NEVESTELE MULT LA DOCTOR DA FEREASCA DUMNEZEU CAND TREBE SA UMBLE SI EI INCA NU STIU CE INSAMNA SA TOT UMBLI SI SA NU-TI DEIE NICI UN DIAGNOSTIC
Trimis de casperphantom la 04 August 2007, ora 23:07
deci un lucru e clar ,ești femeie,asta am lămurit-odar ai făcut o amenințare undeva și nu mi-e clar cui și motivul,te prind eu nu-ți fă griji,DENIKE
nmu dacianus,asta era meseria nopastra:a mea si-a ta...Casper mereu era "mijlocas"sau "mijlocitor"ca nu-mi mai amintesc:))Casper aveam mare incredere in memoria ta si eram sigura ca ai sa-l "demasti"pe acest denike...Scuze,pe aceasta,denike...oricum,incepe sa se joace cu nervii tai,bag de seama!:))renny,deci asta era "afacerea"pana la urma...Nu stiam eu care-i treaba de Gia este suparata asa tare pe voi...Eu raman tot la"distractia "mea...dacianus,vez ca sunt de tusa...Pregates-te ca iese mingea din teren...:))
sfinx poate intrebi la farmacii ,ei cu sigur te vor putea ajuta
Trimis de la 06 August 2007, ora 15:31
nu cred ca stiu ce sant nu vezi ca aici odata esti fata odata baiat ce dracu nu ti-ai dat seama ca nimen nu zice adevarul nici in cine aveti cea mai mare incredere nu dau nume sa vad te prinzi
Caspere, astazi dai dovada ca esti receptiv la sfaturi. Mai ales ale fetelor. Si ai pus imaginatia la naftalina. Sa mai zica ca nu esti baiat ascultator. Mec, unni pun in carca altora ceea ce cred ei.
Trimis de la 06 August 2007, ora 22:02
mey, stati asa.....sa ma adun intai k eu ma pierdui prin paduri de foioase.....sau mai bine marcati terenul intr-o poienita, cu asta ma puteti "mitui".....altfel, pazea!
ozy imi pare bine ca ișei la aer curat intre copaci și in poienite.denike poate e o specie noua a umanitatii hermafrodit ca pana acum eu știam ca aexista doar doua genuri cel Masculin și Femenin
hei Renny,chestia cu"hermafrodit"mi-o insusesc.era spusa de mine...sau era doar o simpla intrebare adresata lui denike!Pana la urma,caasper esti chiar "prea"receptiv...:))
casper o sa duc lipsa ta
hai sa mai revii pe aici sper mult
ca daca tu ma lași singurica ma papa lupii sau lupoaicele de aici ca nimeni nu mai are cina sa ma apere și sa se joace cu parul meu cret ::))
Casper, crezi in reincarnare? Mai bine ai face ceva sa reanimezi discutiile de pe aici. Propune un nou subiect, de exemplu, fiecare sa spuna ce frustari are, fie ele si sexuale. De la frustari o veni agresivitatea asta gratuita.
Trimis de la 08 August 2007, ora 21:04
Sa stii ca da. Eu raspund doar la atacuri.:)
Trimis de la 08 August 2007, ora 21:11
casper are dreptate, devine monoton orice subiect...treceti la realitate....too much lost hours for this life....
Ozy,niciodata nu-i"prea mult"dar intotdeauna totul pare a fi prea"putin"...cand ne gandim la lucruri frumoase...Eu raman aici,cu Dacianus si restul!:))Asa am hotarat!;)
Trimis de casperphantom la 13 August 2007, ora 13:24
nu voiam sa ma urmezi mec2,ca sunt in concediu,si tu vei fi in curand si nu vei avea timp de nimeni de pe yuppy
ahaaa,deci asa-mi sunteti?las ca o sa vedeti voi ca-l voi intrece pe Dl.Iliescu la "zambete"...Casper,tu poate ca nu vroiai,dar daca eu as fi vrut?la asta te-ai gandit?;)
Trimis de casperphantom la 14 August 2007, ora 23:06
m-am gândit,dar tu ești din cele pe viață,mi-ar trebui vreo 20 de vieți să-mi răscumpăr greșala,mai bine n-o fac,mai ales că admir această calitate rară, e ca o floare de colț în deșert
Casper la ce faci referire,acum?"|ca o floare de colt"?ce spui tu acolo ca m-ai"incalcit"de tot si-o iau si eu pe urmele "micutei Renny".Astept o l;amurire si de la tine...daca vrei,normal!Sincer,eu oricum vin,macar si cu gandul...Stii ca sunt "langa"tine,nu?Doar se vede clar ca nu te-ai despartit de Yuppy...:))
Casper,pai "imparte"si cu noi voia buna a ta!tu esti un"domn"bine,bag de seama...apropo,tot nu ma-i lamurit si stii ca am deja insomnii din anumite motive...de ce-mi mai creezi si tu altele?iti place sa rasucesti cutitul in "rana"?:))
nu mec casper nu tiar face așa ceva pur și simplu a auzit ca și tu ai par cret și mai ești și tu ciufulita de asta cauta sa se joace cu parul tau :P ca insomnii cred ca e procata de așteptare :D
Trimis de casperphantom la 16 August 2007, ora 17:55
mecușor ghidează-te după principul,,dacă nu știi,ți-oi arăta,din bob în bob amorul,ci numai nu te mânia,și stai cu binișorul,,......cunoști poezia,când vine soțul tău,complectați împreună spațiile goale,și apoi vină și zâmbește pe yuppy,adevărații prieteni au să știe de ce.
ohhh casper ador versurile pe care le-ai scris in școala tin minte ca am invatat 27 strofe,numai atat am reușit dar chiar și acum citesc deseori acel poem
Casper din 99 de strofe...?:))Ok,asa am sa fac pentru ca deja stiu care-mi sunt "adevarati prieteni" de pe Yuppy.dar ce ma fac,Casper caci tot acestia imi sunt si "prietenii"din viata reala cu toate ca nu stiu nimic"real"despre ei...Hmmm,mai bine erai femeie,casper!;)
Trimis de casperphantom la 17 August 2007, ora 13:53
mă iroseam ca femeie mecusor,sunt numai bine ceea ce sunt,cei mai apropiați prieteni ai mei,nu au codiță cu excepția lui Dacianus
goldhenice ești o ea sau un el ? și mie imi place de mine cand ma uit in oglinda dimineata și ma intreba de fiecare data ce sa fac cu ciufuleala ast adin capul meu,mi sau lungit buclele dar nu vreau sa le "tund" ca le-am crescut ceva timp :D
Sunt UNO. Nu-mi place sa ma indragostesc de himere. Pot cel mult sa le simpatizez. Dar ai destui admiratori si aici si in viata reala. Bravo tie, Renny.
max cazul meu e greu sunt indragostita peste urehi de mine de felul meu de viata,de prietnul meu de mama și de toti ci din jur,Goldhenice UNO hmm nu zic nimic auuuuuuuuu hai ca mi-ai incalcit gandurile,ma duc sa vad ce pot face ca sa le descalcesc :))
ai sex și ești o ea heheh varsta hmm poatte in jrul la 30 :P dupa felul cum scrii și pare mi sa ca ești asatorita am ghicit ceva macar heheh
Trimis de la 29 August 2007, ora 13:57
dacianus, te inseli, si barbatii stiu sa se "intepe" destul de adanc....renny, sper k nu ai luat-o ca pe o rautate cu faza cu complexul, nu?! Nu stiu daca am dreptate, e doar un sfat pe care poate nu am stiut cum sa-l expun...nu ma astept sa o faci aici (sa recunosti!), ramane sa te analizezi tu singura, cum nu ma astept k lumea de pe yuppi sa fie sincera....nici nu e necesar, aici ne expunem parerile, nu facem confidente!Goldhenice, bine ai venit in gasca noastra de zapa (a se citi zappa), sper sa te simti bine;)
nu mam suparat dar ma simt bine așa cum sunt și chiar daca calca el greșit tot el are de suferit și nu eu,ca tot se teme sa nu aflu eu,și el umbla in jur heheh ,și eu cea curatica ca un ingeraș care din cand in cand mai bea sange heheh
Autosatisfacerea nu se compara cu sexul in doi...
Comentarii pe articolul Sex de unul singur
Bafteni Livezeni:)...cum se zice in poker:)
Ce ziceai de sexul cu partener, ca e tot individual. Ai dreptate, numai ca atunci cand esti cu un partener trebuie sa faci efortul sa satisfaci si acea persoana, uneori, cred eu, mai ales in cazul barbatilor, sa satisfaci in primul rand acea persoana, bineinteles, daca a reusit sa te excite. Deci din acest punct de vedere, sexul de unul singur, poate n-o fi asa placut, dar e de multe ori mai comod.
Da, corect, daca faci sex singur, adica prin masturbare, singura ta grija este satisfactia proprie. Daca faci cu o femeie, trebuie ca barbat sa te straduiesti sa o satisfaci intai pe ea, asa e, ca daca te satisfaci intai pe tine si dupa aia nu mai merge, nu-i bine. Da, dar daca o satisfaci pe ea, asta tu o faci tot pt. tine in primul rand si apoi pt. ea. Adica e tot ceva pt. tine si satisfactia proprie, dar cu bataie lunga: femeia daca nu o satisfaci, in primul rand e posibil ca alta data sa nu mai vrea sa mai faca sex cu tine, considerand ca a pierdut vremea degeaba si a ramas nesatisfacuta, iar in al doilea rand, dupa aia povesteste la tot orasul ca nu esti bun la pat si atunci nici alte femei nu or sa mai vrea nici macar sa te incerce, considerand ca ar pierde vremea cu tine. Si la femei e valabila treaba, adica daca dai de una care se dovedeste ca nu e buna la pat pt. tine, normal ca a doua oara nu mai vrei sa faci sex cu ea si zici si la altii ca e nashpa cu ea. Asta nu-i bine pt. ea, fiindca nici altii nu or sa mai piarda vremea sa ii faca ceva. Stii cum e zicala: ce nu trebuie la altii, nu-mi trebuie nici mie. Pe cand una care e buna, pe aia toti ti-o recomanda. Deci de aia zic ca sexul e ceva pur individual, fiindca fiecare urmareste placerea lui proprie, iar daca se preocupa sa isi satisfaca partenerul / partenera, asta e tot pt. sine si pt. imaginea de sine, sa nu zica lumea ca nu e bun / buna la pat.
Ai anumite idei bune, dar destule lipsuri.
Acum c-a inceput vara trebuie iar sa-mi rafinez tehnicile de agatat, fiindca altfel o sa treaca vara pe langa mine si eu o sa stau doar sa admir privelistea, de la stranduri, plaja etc.
Asa ca modurile de a avea succes de genul asta sunt aproape antagonice la fete si baieti. Chiar daca arati binisor si ar fii interesate un anumit numar de tipe de tine, daca nu actionezi, nu te vei alege decat cu truntea rosie de soarele care te bate in cap:D.
Bafta si pe curand!
Asta era una din ideile mele de baza...dar am cam uitat-o.
Bafta si ne auzim de bine, dupa succesele care vor urma vara asta:D:)!
Amandoua mi s-au parut interesante si datorita limbajului folosit mi s-au parut atat amuzante cat si inteligente. Ajungand si la subiect parerea mea strict personala si fara vreun temei stiintific este ca sexul si masturbarea difera; si aici ma refer la o diferenta pur pshica(evident din punct de vedere fizic sunt perfect identice). Sexul este diferit pentru ca implica si alte placeri ( un barbat se poate simti extraordinar si fara sa aiba orgasm sau sa ejaculeze doar datorita faptului ca a reusit sa-si faca fOmeia sa se urce pe pereti) nu stiu cum e la voi dar la mine se aplica. Masturbarea pe de alta parte implica doar atingerea orgasmului; cat despre faptul ca poate sa afecteze si sa te rupa de societate, hmmm asta poate doar daca deja ai ceva probleme, in rest va sugerez sa va uitati la show-ul de comedie "Carlos Mencia- Down at the Niggty Mc'nitty" cred ca asta e titlul: "every man in this room jeark off so many times in one night....we acctualy tought we broke our dick" :D....ma rog, nu sariti pe mine inca o data e o parere personal si nimic mai mult
oricum vreo 20% din tipe au avut cel putin o experienta in 2 sensuri...asa zice in statistici...asa ca cam ai dreptate...
Luati in calcul si mai mult de 2...Cu cat mai multi, cu atat mai bine!
hey,dar sa nu uitam ca maien este ZIUA CEA MARE si ca este ziua lui mandeas.sa-i tinem pumnii stransi si sa-i uram cu totii CASA DE ce-o vrea el,sanatate si impliniri maxime."LA MULTI (B)ANI,MANDEAS!"
pai cine il vede felicitari din partea mea
casper imi dai voie sa continui?Puterea divina de-a ..IUBI!Mandeas,ti-am tinut astazi pumnii...sa fi multmit sa ai parte de tot cee-a ce-ti doresti,excluzandun-ne pe noi,care-ti apratinem!Stii la ce persoane ma refer,da?:))
dacianus..nu facem atata caz de cei care folosesc aceste jucarii...pt ca binenteles ca multe din ele se pot folosii chiar si cand faci sex cu un partener si nu de unu singur...si autosatisfacerea e un lucru normal pe care fiecare il privim cu alti ochi.
cat despre cei sau cele la care partenerul e plecat peste hotare...majoritatea(dupa parerea mea) isi gasesc cate un amant sau amanta..chiar daca multi se autosatisfac
asa decurioasa...ai un copil cu el si copilul acela ar avea de suferit daca vati despartii...dar sunt curios ce ai face?i-ai mai da o sansa?daca da sa zicem ca mai calca odata pe bec...inca o sansa?si tot asa?
De unde chestia (prejudecata) ca barbatii sunt mai inclinati sa insele doar ca sunt barbati, si ca probabilitatea e intotdeauna mai mare ca un barbat sa-si insele sotia. Apoi chestia ca "tot la cea iubita/inselata" se intorc. Bine, stiu chestia scoasa de sociobiologi ca ei/masculii (si la alte specii) chipurile ar vrea mai multe partenere pentru a avea mai multi urmasi in care sa nu investeasca prea mult, iar femeile/femelele daca ar face asta nu prea le-ar ajuta, ca ele investesc oricum mult in ovulele lor. Pe de alta parte, se stie ca femeile, dar si femelele de la alte specii, in perioada ovulatiei tind sa aiba multe aventuri, pentru ca interesul lor e sa fie o concurenta cat mai mare a genelor pentru viitorii urmasi. La fel, masculii au mai multi urmasi care supravietuiesc tocmai daca investesc in ei, adica daca sunt monogami. E usor de verificat, societatile monogame au explodat demografic in istorie inaintea celor poligame. Atunci de unde prostia cu barbatii inselaciosi ca au interes?
Cred ca sunt mai multi barbati care inseala, dar din motive de mediu. In primul rand, femeile sunt mai pretentioase (e natural) si nu prea au cu cine. De ce sa inseli cu vecinul burtos? Apoi,cele care sunt frigide pot insela, dintre ele se recruteaza si prostituatele, dar nu o fac de placere. Si nu in ultimul rand, femeile nu inseala pentru ca se gandesc mai mult la consecinte, mai ales daca sunt dependente material.
Barbatii au pur si simplu mai multe ocazii de-a insela, dar si mai multe recompense. Dar nu toti. Unii. Nu toi barbatii sunt Doni Juani, cum foarte foarte putini sunt violatori.
Probabil sotul lui Mec are multe sanse de-a o insela, dar recompense la nivelul pe care i-l ofera ea, probabil are mai putine. Daca s-o intampla o chestie extraordinara, neprevazuta, cum i se poate intampla si ei, poate ar insela-o, dar altfel cred ca sansele sunt putine. Nu-i crede, Mec!
Renny...as fi deacord cu Dacianus..nu generaliza..pt ca nu toti barbatii isi insala partenerele...eu zic ca mai sunt si cei gelosi care n-au nici o treaba cu alte persoane.eu cred ca depinde de la persoana la persoana.
Si la modul general...daca parteneul/partenera v-ar insela...ce ati face?cate sanse i-ati da?sa zicem ca la mijloc e si un copil.
Multumesc, Dacianus.
MariusPiticu, iti multumesc pentru observatii. Totusi, te intreb, daca nu-mi citeste nimeni comentariile, decat inceputul si sfarsitul, atunci de unde stii ca sunt filosofice? Au termeni-cheie filosofici la inceput si la sfarsit, ca sa stie omul unde sa le incadreze? Atunci sunt mai tare ca Liiceanu si Plesu.
Ideea e ca oamenii intra pe astfel de site-uri, cel putin asa cred despre o parte dintre ei, ca sa se simta ca la o cafenea cu prieteni inteligenti, cu care sa schimbe idei.Eu cel putin de asta intru, sa mai aflu pareri de la alti oameni, care au ceva de spus. Ne prosteste destul televizorul, ne scade nivelul intelectual suficient. Sa nu-i mai ajutam si noi pe-astia din mass-media, mai ales ca nu primim bani din reclame.
Daca vreau nivel scazut, e de ajuns sa deschid geamul, aud manele, iar noaptea injuraturi si scandaluri intre betivi. Uneori mai aud si sirena politiei, pe care o data chiar eu am chemat-o, ca sa evit o omucidere inte minoritari. Daca vrei povesti de cartier, mai ceva ca la ora 5, pot sa scriu un foleiton.
Si n-am spus ca se ia cineva de Mec. Tot la modul ipotetic m-am exprimat. Oamenilor care au sentimente, uneori e de ajuns sa le dai o idee argumentata despre o posibila dezamagire, ca-i faci sa se gandeasca departe. Tom Cruise si Nicole Kidman au divortat de la un film despre distrugerea unei casnicii. In orice relatie se acumuleaza unele neintelegeri, tensiuni, intrebari, dar nu e bine sa le alimentezi.
Cat despre ocupatia mea, Marius, poti sa vii cu ipoteze. Promit sa ti le confirm, daca se dovedesc reale. Tu cu ce te ocupi sau la facultate esti, daca nu sunt indiscret?
mariusPiticu,te rog eu nu-mi cere sa-ti spun ce as faca"dacaa"caci nu vreau sa te mine...in mintea mea ar fi ,despartirea,dar daca-l voi ierta?Si sincer,nu depind material de el...Dar sufleteste,depind(daca pot spune asa).Mai este cineva dintre cei de pe acest site care crede in iubire?sau eu am rams singura?Vorbesc de acea iubire sincera,de care nu te saturi niciodata.Casper...ai cuvantul,te rog!:))eu deja am scris prea mult si ma dor degetele...
dar tot sunt de acord si cu ce am zis eu: "banii nu aduc fericirea,dar o intretin".
si acuma im idau seama cat de mult am deviat de la subiect :))))))
Da, stiu cum e sa obtii totul prin munca grea si cinstita. La voi, daca sunteti sinceri, o fi altfel, dar la mine e o mare lehamite. Toata lumea care are de la parinti sau prin smecherii de fapt te dispretuieste. Nu esti nici destept, nici curajos, nici plin de initiative. Esti fraierul care a pus botul la munca. Si asa e, ceea ce obtii tu e foarte scump, ei au toate astea si inca ceva pe deasupra, viata lor e pentru consum, nu pentru lupta. As vrea sa fii in locul lor, recunosc, dar nu se poate.
max...bine zice casper...faza cu agatatul ;)
si vreau sa o contrazic umpic pe mec cu sfatul pt max...cu aruncatul pe fica lui columbeanu...nu se merita sa combini fete mici(virgine)...pt ca in ziua de azi...tu le cresti si vine altu(ca mine) si ti le f***...sapoi ai crescuto deageaba :)) parerea mea :D
apropo...ce am deviat de la subiectul revistei :))))))da nui nici o problema...noi sa fim sanatosi si sa ne simtim bine :)
cosmin_re..sa banuiesc ca intri si pe mirc? daca da..intra si pe canalul #uve..mai vb si pe acol cate ceva :)
Pe curand si bafta voua si mie ca am nevoie in activitatile mele de destul noroc:)
Ceers
las aproba pe brunel in ceea ce zice..sa luam cate o fata de vreo 30-35 de ani trecuta prin viata si care stie ce vrea...faza e ca nu toti fac fata la asa ceva :))
si despre masturbare...cel mai frumos...e cand te masturbeaza o persoana de sex opus :D ..am dreptate sau nu? :D
Grace ...sti cum e ritualul la noi? :D
cine vine ultimul da de baut..asa ca ....sa curga berea :))
acuma sper sa nu ma puna si pe mine mec la colt :D :)) ,dar promit sa impart berea cu ea :))
dacianus...nu merge in casa..nu asculta de mec...hai la o bere 2,3...o lada...ca ii mai bine decat in casa..ca numa iti da de lucru:)))
casper...ritualul de ordine interioară lam citit inainte sal arunce dacianus pe geam...deci grace trebuie sa dea de baut...sau nu neaparat ea...oricare vreti.....primim cu cea mai mare bucurie si pofta berile voastre :))
auzi dacianus...mamica nu bate copiii numa ii pedepseste :)) ce as vrea sa fiu si eu pedepsit de mec sa ma puna in colt...cu grace impreuna :D :">
pt ca o sa o corup eu si pe ea :D :X :)
deci dacianus...cat mai multe prostii sa faci..cai frumos in colt :) numai atentie la prostioare :)) ce prostioare faci unde le faci si cu cine le faci :))
renny ..cine a zis ca bea fara tiune?aici fiecare se auto invita..asa ca esti bine "autoinvitata" si tu :))
in al2-lea rand: "Nu avem masa?Pai atunci nu mai bem!:))"
cum s anu mai bem fetelor?atata timp cat mai este baurtura...se gasesc si locuri unde sa fie bauta :D
ca sa "spal si eu putin putina" va zic ca spal eu vesela..numai dati de baut fetelor..ca mor de cald si sete..iar sucul si apa numia ma ruginesc :D
Grace,pai ce are tenul cu "castigul"...la Loto nu castig,decat daca s juca,nu?Ok,m-ai convins,poate maine merg sa joc...tine-mi pumnii!:))
o sa vada ca i-ai cunoscut familia si neamurile..apoi oriunde ar merge o sa vrea sa mergi cu ea...si cred ca stim cu totii ca nu ne prea plac neamurilesi familia unei fete ce nu o cunoastem de prea mult timp...
asa ca laso sa mearga singura
in cazul in care vrei sa mergi si tu...stai cat mia putin timp cu neamurile si familia ei...si sa nu te imbeti sa faci prostii de fata cu ei :)))
casper..se bat femeile de la tine imediat ;)) ce leai facut?
:))
hai sa mai revii pe aici sper mult
ca daca tu ma lași singurica ma papa lupii sau lupoaicele de aici ca nimeni nu mai are cina sa ma apere și sa se joace cu parul meu cret ::))
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori