pai daca suntem compatibil in toate nu mai e același farmec ca doar atunci poti sa afle ușor misterele celuilalt și eu cred ca chiar ar trbui sa fie o diferenta intre noi.In pat asta da dar tot se afla numai cu timpul dupa ce ne studiem unul pe altul care și cum și ce ii place.ne casatorim traim impreuna ave copii nepoti ne divortam or suntem impreuna pana la adanci batraneti
Renny,nimeni nu caută un partener perfect compatibil,nici nu știi asta de la început,descoperi în timp,bărbații se plictisesc repede de o femeie previzibilă,eu unul consider femeia ca o cetate,care odată cucerită nu mai are farmec,de aceea tot timpul inventez scenarii noi,100 de porți ,le iau cu asalt pe rând,odată cucerită abandonez prada și mă mut la altă poartă,să-mi ajungă toată viața să descopăr alte porți ,iar ea dacă e deșteaptă să construiască altă poartă,așa e și în pat,contează compatibilitatea doar la minte(oricum e cel mai important organ sexual al omului),restul ni le facem singuri,bărbații(unii) vânează doar de dragul de a vâna,asta ne diferențiază de animalele de pradă,ele o fac din necesitate,noi din nevoia de diversitate,dar dacă ești deștept și-ți iubești iubirea poți vâna la infinit una și aceași persoană,eu poate mai mult ca alții ,îmi place să mă joc cu prada,doar sunt tigru
hehe pai și eu sunt tigru dar vezi ca vanam noi impreuna unul pe altul(am in vedere partenerul meu )și nu ne plictisim ohh dar eu amm prea multe porti casa le descoperi pe toate.despre pat hmm e tot timpul ceva nou sau daca nu e noi e cava mai bun decat a fost data trecuta.ne0am cunoscut doar cand vanam el pe mine ma vana și eu pe el și pana la urma am ajuns aliati adica unul pe celalalt.și nu suntem compatibili .ca doar normal ar tebuie sa fie așa:unul mai nebun și altul mai liniștit,unul mai vorbaret și altul sa mai taca bla bla bla.... de vezi ca suntem ambii nebuni vorbareti și ne plac distractiile
Renny,tot timpul mi-am pus întrebarea de unde imaginația ta debordantă,de unde curajul,apoi am zis să încerc să vânez și ce face un vânător ???,intinde plase și capcane,și uite ce s-a prins,păi dacă zici că e cu 8 ani mai mare atunci sunteți compatibili,doar gelozia este o problemă,tigrilor nu le place să fie supuși,ținuți în lanțuri,le place libertatea,trebuie să înveți să dozezi multe lucruri,tigrii sunt între ei atât de compatibili încât pentru binele omenirii ar trebui să nu se întâlnească niciodată
vezi ca norocul meu e ca el nu e tigru(eu mam nascut chiar in anul tigrului și am un tatuaj cap și ochi a tigrului tribal)dar vanator a devenit eu sunt de natura vanatoare și plus am mai adaugat ceva practica și experienta despre fantezie și imaginatie așa imi lucreaza caoșorul meu cu parul cret :D e geloz asta e problema lui nu a mea daca vrea sa fie cu mine ar trebui sa rabde și el sa lase și el de la el nu numai eu ca eu deja am facut destul de multe lucruri,și nu sunt eu cea geloasa e el.din partea mea poate sa mai plece pe la stanga insa fara ca eu sa aflu vreodata
Renny, recent am primit o replica de la prietena mea si chiar sunt curios ce raspuns poti sa-mi dai! De fapt e aceeasi replica pe care o dai si tu aici: "poate sa mai plece pe la stanga insa fara ca eu sa aflu vre-odata"! :) Eu sunt multumit (iti dai seama :)) cat timp am libertatea sa imi mai iau lumea in cap dar ma gandesc ca in spiritul replicii domnisoara si-ar putea lua aceeasi libertate! :) Tu ce spui? O va face? ;)
și tu cum crezi? depinde de ea daca o cunoști bine și pori sa ai incredere.noi putem aceasta libertate sa o folosim și altfel nu e numai infedilitatea poate sa fie o ieșira in oraș pana dimineata sau sa vina lata acasa la ora 5 :) de la disco hehehe.și daca chiar vrei sa mai umbli pe la stanga fa -o fff discret daca ești deja in cuplu și daca nu atunci umbla draga și bucurate de viata canoi traim numai o data și dupa noi nimic numai ramane decat o amintire deci fa ca aceasta amintire sa fie placuta
Renny,acum o chestie de domeniul fanteziei,dacă noi doi am fi în cuplu,și teaș prinde,cu toată dragostea ,chiar crezi că te-aș ierta???,aștept să-mi răspunzi,așa cum suntem tigri amândoi,tu ai putea ierta infidelitatea,sincer?? nu-mi răspunde pripit,gândește bine,n-o să poți uita niciodată,crezi că poți ierta?????
daca iubesc sa știii ca nici macr prin gand nu miar trece sa fiu infidela,dar partenerul trebuie sa ma satisfaca deoarece sunt o fire ffff fierbinte,da și aș putea ierta daca eel a fost cu cineva neinsenat adica doar pe o noapte pt ca sunteti barbati și cateodata mai ai nevoie de o oarecare diversitate ceva aventura.nu credca mai prinde pt ca nu sunt genul sa umblu cu alti barbati,da distractie la un disco sau la bar cu fetele asta e alta treaba.(cand ies cu fetele noi nu acceptam barbati in compania nostra deoarece sunt numai fete)
intresante comentarii. iar referitor la compatibilitate sunt deacord insa la asemanare total ous pt ca intervine plictiseala shi monotonia cand nu mai ai ce invatza de la o persoana. eu sunt shobolan deci prin definitzie fidel insa deoarece sunt barbat shi cum ai zis tu renny mai e nevoie shi de diversitate o mai iau shi la stanga dupa ce ma asigur in prealabil k eqa nu afla. deci teoria cu tigrii shi alte animale e oarecum relativa. am mai zis eu p alt topic despre faptul cand un barbat este infidel (NU INSHEALA) nu se intampla mai nimic dupa aia pt k el iubeshte doar o persoana char daca se mai culca shi cu alta, dar cand se intampla acelash lucru cu o femeie atunci e grav shi se intampla numai din cauze sentimentale. pt ca ele in aparentza se multzumesc shi cu mai putzin sex daca nu au la indemana shi recupereaza cand are ocazia. greshesc?
Trimis de la 27 Iunie 2007, ora 13:12
sunt curios daca cineva de aici a simtit vreodata ca nu poate fii alt altcuiva nici macar pentru un minut, ca apartine cuiva cu totul si oricat de frumos sau inteligent ar fii acel altcineva nu ar putea sa faca nimic... asta se numeste dragoste dupa mine, si chiar daca asta moare repede sau nu tine si in rest incercam doar sa rezolvam nevoile fiziologice, in final asta cautam. In dragostea adevarata nu e loc de tigri sau lei... hiene sau lupi care se simt atrasi intotdeauna de fresh-meat, acolo suntem ingeri si plutim..:)
g3org3 ai mare dreptate si iti spun din experienta mea destul de redusa k am simtit exact cum spui...putea sa vina la mine si brad pitt si nici nu ma uitam la el. dar dupa un timp am inceput sa realizez k mai exista si alti barbati pe langa mine, si nu in ideea de a-l insela pe el. simtit nevoia de a incerca si altceva, de a diversifica, de acord, dar atunci cand esti cu totul implicat intr-o relatie profunda care te satisface pe toate planurile e posibil sa ramai numai cu lauda k de facut se dovedeste a fi mult mai greu, chiar daca nu pt toti. v-am pupat:)
Renny,hai să te întreb altfel,,s-a pus vreodată problema să fii înșelată de cel pe care-l iubeai,cum te-ai simțit?cum ai reacționat?,dar fi foarte atentă,ai fost vreodată înșelată de cel cu care te iubeai,e important să știi dacă te-ai mai lovit de acest sentiment,ai zis ,da,l-aș ierta,ok,eu nu te creed,când iubești 1.nu poți înșela,2.nu poți concepe să fii înșelat ,ce să-ți mai spun de iertare
casper iti spun care este diferenta de a infedilitate intre femei și barbati.1-barbatii inșeala pt ca vor aventura dar tot acas avin la tine și parca te iubește mai mult(asta despre legatura de o noapte)2 femeile asta e ff rau pt ca femeile daca inșeala atunci au ceva sentimente fata de cel cu care o face și asta e grav.vezi ca femeile sunt mult mai fidele și sentimentale.vezi ca cel pe care eu il iubesc pleac des peste hotare și nu cred eu ca el e un inger și sta noptile in hotel singurv:P dar daca totuși o face sa o faca cu cap și protectie cee a ce face cred eu.il iert daca aflu ca era ceva neinsemnat insa daca e ceva mai mult atunci ii dau papucii
stiti ce mi se pare mie aiurea? ca sunt foarte multe tipe ( gen Renny no offence) care dau comentarii numai despre cat d grozava e relatia lor si cat de bine se potrivesc =))) presupun k vine din lipsa altor lucruri mai bune d facut :D
iar despre articol, compatibilitatea da, poate sa vina in timp, partenerii se muleaza unul dupa celalalt pe parcurs, dar orice relatie necesita o baza ink de la inceput :)
in legatura cu inselatul.. ori e reciproc ori deloc :D altfel e lipsa d respect pt partener (a se vedea persoanele care isi inseala partenerul/partenera si pretind fidelitate ;)
treaba cu iubitu si cu potrivitu e ca o haina fermecata. o gasesti,vazut,placut,potrivit,te intzolesti boboc cu ea si ea are sarcina de a se modifica mereu .daca te ingrasi in pretentii,haina hop si ea,dc te modifici la optica,hop si haina cameleon.dc nu si nu suporti sa te stranga sau sa te uiti la o culoare expirata ce faci? o arunci{sa nu ramai nud/a ca e nasol}sau pac,cu ea la croitor s-o mai largeasca un pic{haina zic!}sa-i mai puna un asorteu de culoare pe ici pe colo prin partile esentiale!deci tre sa fie placuta si sa nu te stranga {sufoce}prea tare.daca te intinzi de n ori c magaru o data si odata tot crapa.si se duce solo la croitor!!!
mda... pareri si pareri. eu, sincer, am fost inselata, iar tipul mi-a zis dupa ce l-am prins cu tipa ca ea e tot ce vrea de la viata si ca e exact opusul meu, iar eu... am plans ca de' sunt fata :d, iar apoi mi-am vazut de viata mea, iar acum tipul imi zice: hai sa uitam totul, iar eu: da, uitam totul, ca am fost impreuna multtt timp si ca m-ai inselat si mai uita-mi si nr de tel!!! :p ce rea sunt si eu cateodata, dar nu suport sa fiu inselata si sa mi se zica asa ceva! am iubit si eu o data in viata cu adevarat, si cred ca acelei persoana i-as fi iertat aventurile ;) nu l-am prins niciodata (totusi tind sa cred ca ma insela, acum vorbesc cu tipul respectiv si imi mai povesteste cum era sa il prinda prietena lui cu alta: lauda sau poate ca ma insela si pe mine :d) totusi eu nu vad rostul inselatului. POATE sexul 'nevinovat' la cei care stau departe mult timp de iubita ;) hugs
radiance tacati gura!!! nu am zis cala noi merge totul perfect sigur sunt certuri suparari dar in pat suntem poate mai mult ca perfecti unul pt altul.casper da știu ca ma inșelat mi-a spus-o el odata și nu am reactionat nici cum doar era langa mine cu cealalta fusese numai pt 1 noapte.nu mam suparat și chiar a facut bine ca mia zis el despre asta și nu am aflat din alte guri.nu sunt ff geloasa dar sigur mai am și eu crizele mele deși nu imi place sa fac asta. dar nu fata de el.
radiance vezi ca raspundeam la intrebearea lui casper și chiar tu cu aerele tale ai aparut mersi mult pt corectare și sper ca atoti ceilalti sa cunoasca romana așa
Trimis de geannie la 23 Septembrie 2007, ora 11:49
interesant sa nu te superi la indiscretiile partenerului doar pt ca va potriviti de minune. eu cred ca in astfel de cazuri doar se ramane impreuna pana apare ceva mai compatibil :))
se vede ca shi la voi s-a cam incheiat sezonul de yuppy intens ori s-au demodat articolele
Trimis de casperphantom la 19 Octombrie 2007, ora 16:57
păi,da,că s-au cam înjurat pe niște topicuri,oooooo,au fost furtuni,acum ne-am mai potolit,dar puțin a lipsit să ne transformăm într-un kudika
Trimis de Dacianus la 19 Octombrie 2007, ora 20:30
Vai soferule, era sa fac infarct cand te-am vazut din nou. Bine ai revenit. Dar trebuie sa cauti topicuri mai noi si mai intense. Asta a cam iesit din uz.
Trimis de casperphantom la 20 Octombrie 2007, ora 16:36
dar măcar aici suntem de acord toți trei,că mă plictisisem să tot citesc măscări
eu la fel de mult timp yuppy nu a scris un artıcol bun de tot :P
Trimis de casperphantom la 22 Octombrie 2007, ora 16:51
prințeso,ai dreptate,salutare fraților,așa e și bine,potriviți în toate dar să fim cum suntem de fapt,diferiți,hai să strângem gașca aici,că nimeni nu știe,nu mai știe decât noi cei vechi
Trimis de Dacianus la 22 Octombrie 2007, ora 17:56
hmm deci casper oprește și tu timpul asta ca sa nu mai plecam sa ramen astfel cum suntem heheh incalciti in imaginatia noastra
Trimis de cristyblu la 09 Noiembrie 2007, ora 09:41
Salut la toti!
Vad ca aici s-a discutat in permanenta de partener sau partenera dar de sotie sau sot oare lucrurile mai stau la fel cum le pune Renny? Pt ca intr-un final trebuie sa se ajunga la casatorie, iar dupa parerea mea infidelitatea sub orice forma nu mai poate intra in discutie!
PS: Sper sa ajung si eu unul din "vechii".
Trimis de la 10 Noiembrie 2007, ora 00:38
....de cand l-am cunoscut pe iubitul meu am inteles multe despre felul de a fi al barbatilor, atat de la el cat si din greselile pe care le faceam eu fata de el. Barbatii sunt construiti diferit fata de femei, sunt mult mai tentati sa insele pentru ca se excita foarte repede vizual, desi nu se implica emotional. Cu toate astea...
Nu stiu cum sunt alte femei, dar mie mi se taie rasuflarea gandindu-ma ca o alta l-ar putea cunoaste asa cum il cunosc eu si nimeni altcineva, iar el s-ar comporta cu ea asa cum se comporta cu mine. Il iubesc enorm, cred ca asta e...daca iubesti pe cineva iti doresti sa fii numai cu el si sa ii acorzi respect. Diversitatea pe plan sexual, incercari cu alti parteneri cred ca sunt doar pretexte pentru a putea fi impacat cu tine insuti pentru ca ai calcat in picioare principii in care ai crezut. Poate ca sunt egoista...Eu chiar nu pot sa concep nici macar fantezii cu un alt barbat...pur si simplu nu pot. Sper ca si el ma iubeste asa cum il iubesc si sper sa aiba taria de a ma respecta si ...who knows sa ajungem la batranete sa ne plimbam prin parc la brat senini si fericiti.
Iar ptr.cei ptr.care conteaza f mult aspectul sexual...I don't know ....gasiti-va oameni care va impartasesc aceleasi valori, pentru ca altfel riscati sa faceti oameni nefericiti, cupluri si familii distruse. E posibil ca intr-un cuplu unul sa fie mai jucaus, dar pentru ca el sa calce stramb, tre sa fie ...:)))cineva care sa ii faca cu ochiul.
Trimis de la 10 Noiembrie 2007, ora 09:45
AJUTOR , BARBATI am nevoie de parerea voastra ! DE CE un barbat care a inselat , legatura cu amanta fiind foarte aproape de final acum, repet DE CE ar mai continua daca STIE ca nu are viitor cu ea , ca sotia e MULT superioara celeilalte, ca relatia cu ea , adica "fericirea lor se construieste pe nefericirea altora "(sotia, copiii, cei in casa carora s-au cunoscut si care stiu ce se petrece , dar nu sunt deacord )?
Trimis de la 10 Noiembrie 2007, ora 10:05
Ca sa precizez cateva detalii ... El sustine ca sotia e singura pe care o iubeste, dar nici cealalta nu trebuie sa sufere , asa ca sotia sa astepte sa se sfarseasca totul de la sine.El ii spune sotiei ca nu vrea sa renunte la ea si la copii , dar continua sa se vada cu cealalta si sa isi ascunda iesirile dupa minciuni care se pot verifica usor . Da , de la o vreme nu mai vorbeste cu ea asa de mult la tel ca inainte, nu o mai cauta asa de des prin tel , cand e cu sotia , DAR inca o face, desi sustine ca e foarte aproape de final, ca trebuie sa se plictiseasca ea, sau ca il santajeaza cu amenintarea sinuciderii daca nu mai vorbeste cu ea...DE CE se simte vinovat in prezenta sotiei, cand sunt in intimitatea casei lor, daca amanta nu stie ce se intampla ? DE CE II E ASA DE GREU SA RENUNTE LA RELATIA CU AMANTA ?DE CE ea are inca putere asupra lui , daca si-a dat seama SINGUR ca "nu cunoaste alta femeie care sa se poata compara cu sotia lui" si stie foarte bine ce efect are adulterul asupra sotiei ( cata suferinta ii produce , fizic si psihic )...?Daca gasiti detalii nelamurite , va rog sa ma intrebati , VREAU SA INTELEG , E IMPORTANT PT. MINE !
Trimis de casperphantom la 11 Noiembrie 2007, ora 11:54
cristyblu,sper să ajungi vechi,mădălina nu pot decât să-ți doresc să fii iubită atât,și ca să ajungi așa ,ține minte,nu-l sufoca cu iubirea ,lasă-i o crăpătură de libertate,nu va pleca,dar se va simți confortabil,Dana,poate pentru că i-ai permis assta,știe ce-ți place să auzi și asta îți spune,eu n-aș putea să fac așa,dar ăsta sunt eu,tu ai lăsat situația să degenereze,dacă știai că are o amantă trebuia să divorțezi,punct. aici nu mai există alb și negru și variațiuni pe teme de gri,doar punct
Trimis de la 11 Noiembrie 2007, ora 19:15
Nu asta voiam sa imi spuneti ! Nu vreau sa renunt la el ! Stiu cat de MULT il iubesc si nu voi mai fi aceeasi fara el ! Stiu de ce sustin asta , e legat de perioada de dinainte de a-l cunoaste. Voi redeveni rece si dura , sarcastica , adica pe dos decat sunt acum . VREAU SA IMI SPUNETI CE IL DETERMINA PE UN BARBAT SA SE COMPORTE ASTFEL , de ce ramane inca legat de cealalta , daca are o varianta de viata mult mai buna , chiar daca presupune obligatii de familist ! Sau vrea sa prelungeasca "pauza de casnicie" cat mai mult posibil ? NU E LAS !
Trimis de Dacianus la 11 Noiembrie 2007, ora 19:23
Fiindca ii place viata asa. Eu iti doresc sa ai succes in al face sa revina la tine si numai cu tine. Dar e o vorba romaneasca: lupul isi schimba parul, dar naravul ba. Dar ar putea fi o exceptie. Sa fie ca lupii lui Mowgli. Buni.
dana veziti de treaba mai bine daca te-a schimbat acum te va schimba și in cotinuare divortul asta e o solutie
Trimis de cristyblu la 12 Noiembrie 2007, ora 09:12
Contrar multor opinii barbatii se pot schimba, dar nu prin a-ti schimba tu comportamentul (la raceala si indiferenta ti se va raspunde la fel). Dana singura ta sansa ar mai fi daca si el te-ar mai iubi macar o farama, tu nu trebuie dacat sa gasesti o solutie sa-l faci sa realizeze asta, eu cred ca am una: dac zici ca sunt implicati si copii pleaca de casa vreo trei zile si ii spui sincer: "Te iubesc la nebunie dar eu si copii nu te putem imparti cu alta" Daca in aceasta perioada te va chema acasa cel putin 2 zile sa fii plecata sa-i arati ca esti serioasa si sa simta pe pielea lui ce inseamna viata fara voi. Daca nu va avea reactii eu zic la fel ca Renny si Csper ca divortul este solutia... asta ar fi demonstratia ca nu te mai iubeste!
Trimis de la 13 Noiembrie 2007, ora 20:44
Asta ar fi o solutie buna , daca ar fi realizabila. Din pacate pentru noi ,nu avem unde sa plecam.Dar se poate adapta totul , si asta am sa fac. MULTUMESC ! MULTUMESC MULT ! Ideea asta mi-a dat alta idee , pe care o voi pune in practica .
au dreptate cei vechi dar shi cel nou; problema voastra actuala e comunicarea pt ca daca voi nu comunicatzi nu ai de unde sa gaseshti metoda de constrangere cea mai buna fara sa ramai tu cea calcata in picioare shi sa te asiguri ca nu zice el "bine, pa!" daca le-ar fi schimbat shi el mai des nu s-ar fi ajuns in situatziaq asta. imi pare rau pt situatzia in care te afli tu shi itzi doresc mult succes. iar p voi cei vechi ma bucur ca in tot deauna sa va recitesc:*:*
potriviti in toate dar sa fie diferiti
Comentarii pe articolul "Sexul face si desface!"
iar despre articol, compatibilitatea da, poate sa vina in timp, partenerii se muleaza unul dupa celalalt pe parcurs, dar orice relatie necesita o baza ink de la inceput :)
in legatura cu inselatul.. ori e reciproc ori deloc :D altfel e lipsa d respect pt partener (a se vedea persoanele care isi inseala partenerul/partenera si pretind fidelitate ;)
Vad ca aici s-a discutat in permanenta de partener sau partenera dar de sotie sau sot oare lucrurile mai stau la fel cum le pune Renny? Pt ca intr-un final trebuie sa se ajunga la casatorie, iar dupa parerea mea infidelitatea sub orice forma nu mai poate intra in discutie!
PS: Sper sa ajung si eu unul din "vechii".
Nu stiu cum sunt alte femei, dar mie mi se taie rasuflarea gandindu-ma ca o alta l-ar putea cunoaste asa cum il cunosc eu si nimeni altcineva, iar el s-ar comporta cu ea asa cum se comporta cu mine. Il iubesc enorm, cred ca asta e...daca iubesti pe cineva iti doresti sa fii numai cu el si sa ii acorzi respect. Diversitatea pe plan sexual, incercari cu alti parteneri cred ca sunt doar pretexte pentru a putea fi impacat cu tine insuti pentru ca ai calcat in picioare principii in care ai crezut. Poate ca sunt egoista...Eu chiar nu pot sa concep nici macar fantezii cu un alt barbat...pur si simplu nu pot. Sper ca si el ma iubeste asa cum il iubesc si sper sa aiba taria de a ma respecta si ...who knows sa ajungem la batranete sa ne plimbam prin parc la brat senini si fericiti.
Iar ptr.cei ptr.care conteaza f mult aspectul sexual...I don't know ....gasiti-va oameni care va impartasesc aceleasi valori, pentru ca altfel riscati sa faceti oameni nefericiti, cupluri si familii distruse. E posibil ca intr-un cuplu unul sa fie mai jucaus, dar pentru ca el sa calce stramb, tre sa fie ...:)))cineva care sa ii faca cu ochiul.
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori