Ce insemana asta: faci tot posibilul ca sa stie ca o iubesti(dai semne , romantic , dai 80 % dreptate ptr ca nu vrei sa o jignesti,etc).Si pe langa asta te raneste. Vii se pare corect?Credeti ca persoana nu e serioasa?Se merita sa mai lupti ca sa salvezi ceva?
Mai multe detalii nu pot sa dau "princess" ptr ca sunt unele detalii care trebuie sa ramana intre tine si partenera ta/partenerul tau, sau nespuse."Idea este a face pe plac sau nu partenerei/partenerului sau sa fii indiferent".
Daca esti indiferent ajungi mai departe sau nu intro relatie?Pentru ca momentan nu pot sa i-mi dau seama, ce vor cu adevarat.
Sincer singurul raspuns care ti-l pot da e 50-50. Adica moderat,sau cum vrei tu sa consideri. In lumea de azi trebuie sa ii dai senzatia de stabilitate, de confort, de protectie, si de personalitate puternica care poate sa duca la bun sfarsit ce am enumerat mai devreme. Odata ce ii faci pe plac deja dispare sentimentul de protectie si de personalitate puternica, da mai mult impresia de jucarie, de papusa care face exact ce ii comanzi=>nu mai e exact relatie de egalitate ci doar de stapan si sluga. Incerc sa enumar in mare cam ce i-ar place unei femei si ar faceo sa se simta dorita:un barbat care sa ii faca pe plac dar nu irational, sa fie impunator si posesiv dar nu atat cat sa ii ia toata libertatea si sa nu mai poata respira. Sa ii dea drept la cuvant si sa in acelasi timp sa para ca nu il intereseaza dar sa faca unde aproape cum a zis ea. Sa aiba puterea sa o contrazica, sa isi recunoasca greselile dar nu si pe cele fictive. Sa fie deschis dar sa nu isi tranteasca toate nelinistile si toate sentimentele in fata femeii, sa ii dea ocazia sa il cunoasca treptat. Sa stie sa fie elegant, atunci cand trebuie, sa o respecte dar in acelasi timp sa se comporte ca si cum as fi o sluga. Mai exact sa o ridice la cer si dupa aceea sa o aduca cu picioarele pe pamant si tot asa, sa fie creativ dar sa nu o dea in altele. Sper ca ti-am dat o mica idee.
alexyz4 unii ar zice ca merita iar alti ca nu..... cu timpul trecand anii ai sa iti dai seama singur ce este de facut si sa te lipsesti de parerile prietenilor, colegilor sau al parintilor.....live fast die young"
bravo lulu, esti printre putinele femei care recunosc k voua nu va plac barbatii "blegi". alexyz4, dak vede k lupti in continuare, mai mult o sa accentuezi parerea k pe tine te poate avea oricand, deci de aceea nu va fi foarte interesata in curand. putina indiferenta va schimba datele problemei. ma conving pe zi ce trece de faptul k fetelor le place sa nu li se ofere totul pe tava, k si noua de altfel.... sa-ti dau cateva exemple concrete, la principiile pe care le-a enumerat lulu mai sus: cand mergeti in oras, nu intreba pe unde o luam, sau in ce terasa(k e vara acum:D) stam , ci vino tu cu initiativa, ii va placea sa se lase condusa, acum nici sa exagerezi si cand ajungeti acolo comanzi tu pt ea "un tuborg strong" desi s-ar putea sa-si doreasca:P:)).. si chestii de genu asta, lulu a spus foarte bine, si e sincera sunt 99% sigur... in rest, sa o alinti, sa o rasfeti, dar sa nu ramai tu prea mult timp copilaros, k e are nevoie de un BARBAT, dak vrea un copil langa ea o sa-si faca unu......
Problema este ca am intrebat-o dar nici odata nu mi-a dat raspuns(sau sa i-mi zica ceva concret).Am intrebat-o:"Te-ai jucat cu mine sau zii pe fata ce vroiai de la mine?".Interesant m-a facut sa ma dragostesc de ea si dupa bye bye.De asta intrebam ce vor cu adevarat.Oricum mi-am dat seama ca nu se merita sa lupt.Cred ca odata si odata o sa isi dea seama ca nimeni nu e perfect pentru ca se considera chiar perfecta.Daca ea e atat de indiferenta fata de mine, ce eu nu pot fii?
Trebuie sa i-mi vad de viata,cum i-am zis si ei!Mi-a propus sa ramanem prieteni(amici)."Acum chiar nu pot, poate cu timpul dupa ce mii se videca raniile, si nu vrea sa i-mi complic viata ca nu se merita (vrea ca sa am o viata cat se poate de simpla)"(nu mai vrea nimic de la ea - no friendship).Dragostea doare (cateodata).
Trimis de la 28 Iunie 2007, ora 23:10
nu te supara pe mine, dar poate tipa avea un pariu de cistigat. :P cit despre dragoste, eu cred ca doare mereu. intensitatea e diferita (functie de motive, evident). atunci cind iubesti, doare si faptul ca esti la serviciu si el/ea nu e linga tine. sau ca dimineata nu poti sa intinzi palma si sa-i mingii fruntea. sau ca aseara a uitat sa te sarute de "noapte buna". sau... completati voi, fiecare in gind, caci cu totii stiti despre ce este vorba!
Ale, cand intri intr-o relatie cu indiferenta e sortita de la inceput esecului. Si apar jignirile. Fiindca nu exista dragoste. Unde e dragoste nu este indiferenta sau jigniri.
Trimis de VForWhatever la 29 Iunie 2007, ora 13:50
daca e sa fie ceva e, daca nu, nu... whatever...daca traiesti mai mult cu "ce-ar putea sa fie", e posibil sa treaca pe langa tine "ce este" si sa nu-l vezi, oricum, gandeste-te ca totul e inspre bine, poate chiar nu erai compatibil cu ea...adevarul e ca noi, oamenii, nu prea stim ce vrem in general...asa ca e bine sa fie o fortza acolo sus sa gestioneze lucrurile...
Trimis de la 02 Iulie 2007, ora 12:32
STRONG SOFT TOUCH in opinia mea cam asta isi doreste o femeie
Esti tanar si o sa mai patesti d-astea. Bafta
Trimis de la 02 Iulie 2007, ora 14:57
nici eu nu as accepta prietenie cu o persona de careas fi indragostita! Never!Poate cind ranile sinchid si nu singereaza, si cicatricea abia daca se mai vede, si abia daca iti aduci aminte de ea - numai atunci, dar tot nu sunt sigura!
Trimis de la 02 Iulie 2007, ora 14:59
Cred ca depinde de persoana! Unele persoane vor accepta o relatie pur amicala, altele, dupa ce o vor accepta, vor face tot posibilul pentru a-si recuceri fostul partener! Asa cred eu!
princess, ai dreptate, faza cu "ramanem prieteni' e doar un mod foarte subtil de a cere inca o sansa... atata timp cat pastrezi legatura cu cel pe care l-ai iubit candva, nu vei putea merge mai departe si vei trai din amintiri si cu speranta k poate-poate candva va fi din nou transformata prietenia in iubire... dak vrei sa iti continui viata si fara el/ ea, trebuie sa eviti orice intalnire, chiar ci vb la tel sau sms-urile in primele luni, shi chiar dupa mult timp vei mai simti "fluturi" in stomac atunci cand va veti revedea... din ce in ce mai putini, e adevarat, si asta depinde de cat de intens a fost sentimentul, dar unul va ramane, shi din pacate nu va muri niciodata de singuratate, k neuronu' la blonde:P
alexzy4...raniile din iubire se inchid foarte greu,am stat cu un baiat doar 2 luni,care a fost si primul din viata mea sexuala care doar sa jucat cu mine, dupa ce neam despartit un an de zile nu am mai avut relatii serioase pentru ca imi era frica sa nu sufar din nou si inca imi mai e desi am prieten de 8 luni... poate ceva asmanator a patit si ea si prefera sa sufere cel de langa ea, poate e un fel de razbunare
Loverose, se zice ca e curajos nu cel caruia nu-i este frica. Acela este inconstient. Curajos este cel care isi poate stapani frica. Asa e si in dragoste. Important e sa stii sa treci peste momentele grele fara sa te descurajezi.
dacianus... eu sunt o fire care se descurajaza foarte usor,desi credeam ca sunt foarte puternaca din acest punct de vdere in februarie a trebuit sa iau o decizie foarte grea pentru mine care mia schimbat viata foarte mult si inca nu sunt sigura daca am luat decizia corecta si mai mult ca sigur nu o sa stiu niciodata si asta doar pentru ca m-am descurajat... si totusi ma consider destul de curajoasa pt ca am putut sa trec peste asta intr-o anumita masura,desi mia fost nespus de greu.Si pe alta parte ma consider inconstienta pentru ca nu am fost destul de curajoasa sa aleg cealalta varianta
Multumesc ptr sfat.Cu trecerea timpului incep raniile sa se vindece.Cea ce priveste razbunarea nu meritam(daca vorbim de razbunare)!Fiecare trece prin asa ceva.Daca ranesti pe cineva cu timpul o primesti si u inapoi.Poate vii se pare ca sunt genu de razbunator dar defapt din greseli invatam cu adevarat.Sper sa ajunga si ea in situatia mea, sa iubeasca pe cineva dar persoana iubita sa nui acorde nici macar o sansa(are ce invata din asta).Cred ca cea ce priveste relatiile mele in viitor o sa fie mult mai calculate.Sa dovedesca si dupa mai vb.Este si o varianta "men" cunoaste cu adevarat "women"?????????,si invers.
Eu personal nu invitam fosta prietena la nunta daca nu aveam in gand ceva concret,ce priveste relatia noastra.
Daca aflam de la cineva chiar si in ultima clipa respingeam invitatia.Asta e am fost dus de nas!
Spuneti si voi daca am sau nu dreptate?
-I-mi pare rau de prezentul prieten care o are "si el e naiv cred".Nu cred ca stia ca a mers la nunta cu mine si de asta tot o suna.Eu nu pot sa accept asa ceva,ca prietena mea sa merga la nunta cu fostu cand eu sunt prietenul ei prezent.Da e si mai naiv.
Cine poate accepta asa ceva?
Cand am intrebat-o ca de ce nu a venit cu prezentul prieten ,mi-a zis ca nu vroia sa vina cu el ci cu mine.HA HA HA HA HA HA HA.........
E mai bine asa fara prea complicat,i-mi place sa am viata simpla.
Loverose, niciodata nu vom lua decizia corecta. Intotdeauna va fi o varianta mai buna decat cea pe care al luat-o. Dar asta nu trebuie sa te descurajeze. Dar iarta-ma ca iti spun, sa persisti intr-o situatie care te descurajeaza e o greseala. Eu nu iti spun ca trebuie sa alegi altul. Dar vorba unora de pe aici, incearca sa vorbesti deschis cu el. In functie de rezultat va trebui sa iei o hotarare. Care? Numai tu poti sa-ti dai raspunsul.
Ce pozitiv gandesti,ce crezi mi-a placut?Vorbesti ca fosta mea.Poate cine stie chiar esti u?=))Nu mi-a placut, a fost cea mai "neplacut", sentimental vorbind(daca nu erau sentimentele atunci i-mi placea sigur).Cu 2 pachete de tigari m-am otravit intr-un inteval de 12 ore,cand eu de obicei fumez jumat de pachet pe zii, nici atat.Ce priveste nunta,era distractie,lumea din jurul meu se distra,am avut si eu momente cand am uitat de tot dar stii cum e cand suna iar tel si iese sa vb cu ......Macar de inchidea telefonu dar nu sa deranjat,cred ca facea intentionat!
Cum sa i-ti placa cand persoana iubita bate joc de tine(altfel nu inteleg, poate ca nu avea intetia dar la complicat si la facut si mai rau nu crezi),sau te foloseste ca sa nu mearga singura la nunta.Chiar daca niciodata nu ar recunoaste.Cat eram inpreuna ma subestima si cred ca nici acum nu e mai diferit(ma subestimeaza).Sper ca nu te superi poate nici nu te cunosc dar ceva imi zice ca esti fosta mea.Daca gresesc in acest caz i-mi cer iertare!In caz ca u esti ai avut ce citi!:))
te asigur ca nu mai ales daca nunta a fost de curand,:)Eu sunt din Sibiu si sunt plecata de ceva timp din tara!!! Dar totusi ce te face sa crezi ca eu sunt fosta...?
Si totusi cred ca mai mult decat suferinta, te simti ranit in orgoliul tau de barbat ca sa jucat cu tine si poate intr-un punct din relatie te-ai injosit in fata ei
"Si tia placut la nunta?" Poate se simtea vinovata,dimineata nu ma lasa in pace cu idea asta."si ce nu te-ai distrat".Cand auzeam deja venea sa turbez.
Despre orgoliu nu cred ca ai dreptate.Tineam la ea cum n-am tinut in viata mea la un om,stii de ce,trebuia sa iti dai seama.Daca era orgoliu-numai mergeam cu ea la nunta.O lasam sa mearga singura.Vezi icercam sa fac sa fie fericita,cred ca rar ma gandeam la mine de asta m-am ranit asa de tare.
U personal te-ai fii dus?ZII.....pe bune, dar te rog punete in locul meu din cate am povestit.
Daca esti din Sibiu nu avem nimic in comun.
Mersi pentru sinceritate.Dar cand sunt in joc sentimente foarte puternice nu cred ca ai raspunde asa usor,cred ca te-ai gandi de 3-ori.Oricum mi-a placut ca ai fost sincera si.Vorbesc in general nu lua ca o insulta:"Omul cand e indiferent de ceva da raspunsuri pripite".Cu invitatia asta chiar daca avea de gand sa mai salveze ceva "prietenia" a dat-o in bara.Ce mai buna solutie era sa ma lase in pace sa i-mi revin.Vezi de aici se observa ca nici macar nu ii pasa de mine, sa gandit numai la ea "sa nu se duca singura la nunta".Ce pot sa zic raniile incet(incet dar sigur) ,se videca.De atunci nici macar un semn micut nu am dat,dar eu nici nu am de gand.....Stii cum se zice cand nu-l mai ai atunci i-ti dai seama cu adevarat ce ai pierdut.:)
Nu pot sa zic ca suferinta se bazeaza pe faptul ca m-a invitat la munca ci pe faptul ca, nu ma respecta , se juca cu mine,ma folosea pur si simplu, ma subestima.Eu pe langa cu adevarat vroiam sa o fac fericita.Urasc oameni care se cred mai presus de cineva.Si cred ca si u i-mi dai drept aici.Daca ma considera egal cu ea atunci si relatia evalua altfel,dar ma saturasem si i-am zis,la care a ramas fara replica.E mai bine sa zici ce te doare in prezent decat sa regreti in viitor.Cred ca orice relatie are probleme ei la inceput,cat si pe parcurs.Nu?Sau poate sunt eu mai diferit?Cine stie? :)
alex,in general,orice relatie are problemele ei atat ca difera"intensitatea".unii au mai multe altele au mai putine,insa"deloc"nu exista...cei care o duc prea"bine"se satura si de asta caci se pare ca suntem facuti sa ne placa sa"suferim"chiar si din dragoste...Tu esti,poate,prea tanar si ocazii or sa mai fie..."Inarmeaza-te" de pe acum cu mult calm,multa rabdare si ofera mereu ceea ce crezi tu ca trebuie oferit...
mandeassss...s,oare cat poate tine o "luna de miere"la olteni,caci la mine"luna"s-a transformat doar intr-o saptamana!:))mandeas,sper sa ne dai de veste cand te vei reintoarce,ok?si sa vi si cu ceva "amanunte"picante,caci am inceput sa ducem lipsa de "picanterii"!:))
alexyz4, mare ocazie ai ratat cu nunta! Nu-ți mai rămîne decît să te străduiești să ți-o scoți cît mai repede și definitiv din minte și din inimă. Dacă te cert, te fac să te doară și mai tare. Dacă nu-ți spun nimic, o să suferi în continuare mult și bine degeaba. Și în plus probabil o să-mi spui: "Tu ce te bagi, băăăă?. Te-a întrebat cineva ceva?!!". Dar eu o spun așa, pentru alții care or fi în situația ta și care poate or citi ceva pe aici, cîndva, interesați de tema pe care ai lansat-o. Ea, isteața, te-a chemat pe tine la nuntă ca să împuște doi iepuri dintr-un foc: 1. Să-l facă pe ălalat să priceapă că dacă nu e cuminte și nu se poartă întocmai cum vrea ea, îi dă papucii imediat, că mai are cu cine să se.... povestească, la nevoie; 2. Să verifice dacă (la o adică, dacă are probleme cu ăla), tu ai priceput bine că nu e de joacă cu ea și că dacă ar vrea ea să vă "împăcați", tu vei fi cuminte și te vei purta așa cum vrea ea. Și tu, fraieru', ce ai făcut? Ai stat bosumflat, i-ai afumat în neștire pe cei din jur și probabil că, stresat fiind, ai mai și vorbit și comportat mitocănește, demonstrîndu-le astfel cunoscuților ei că ea bine a făcut că se gîndește serios să o rupă definitiv cu tine. Cînd era simplu: un pahar de vin și la primul țrrrrr... făceai puțină actorie, te făceai că nu-ți pasă de nimic, rîdeai, te veseleai, ziceai glume bune și te dădeai, cu bun simț, cam la toate gagicile de pe acolo, domnișoare sau măritate. Și o lăsai singură acolo, toată noapte, cu telefonul ei cu tot, să-și consume toate minutele și toți cenții. Și poate dimineața plecai cu adevarata aleasă a inimii tale, iar dacă nu se băga ea direct în patul tău. Și apoi mai vedeai tu ce mai ai de făcut.
Mi-a placut raspunsul tau foarte mult "samitmisa".Cea ce priveste nu m-am comportat mitocaneste nici cu ea, nici cu parinti ei, poate eram putin trist dar am incercat sa nu arat. Apropo de nunta cred ca i-am arata ce pierde,nu m-am purtat urat cu ea ci dinpotriva, ce sa zic sunt un bun dansator nu vreau sa ma laud, crezand u ca mi-a murit laudatorii, am facut 2 ani de dans clasic.Am incercat sa o iau la dans de cate ori am putut sa fac,ptr ca i-mi place sa dansez.Daca ea nu dansa mergem la maicasa.Apropo cu agatatul la nunta, nu ai dreptate."Vine cu perechea si pleaca cu alta".NU,NU,NU nu e un exemplu bun scuzama dar te contrazic aici".E altceva cand am ajuns acasa i-am zis ca aici se opreste tot,prietenie tot, si i-am dat si o explicatie buna,sentimente prea ample(mari) pe care momentan nu pot sa inghit.
De asta am si propus sunbiectul ca discutie nu stiam daca am facut totul ok sau am gresit eu undeva.
I-am zis cea ce ma doare si atat,cea ce sa intamplat intr-un loc privat.Am fost crescut intr-o familie normala stiu bunele maniere.Nici macar vocea nu m-am ridicat cand vb cu ea, chiar daca eram suparat.Si cea ce priveste daca e adevarat ce zici u ca vroia sa ma faca sau sa-l faca gelos pe el(mine) nu a reusit ptr ca sunt incapatanat nu prea ma las sa fiu dus de nas(despartirea a fost iminent).Degeaba incerca ea:"de ce trebuie sa ne despartim asa ca de ce nu putem fii in continuare amici macar".Nu i-mi place omul care bate joc de cineva si care se crede mai presus.Si ea asta a facut cu me.
Este bine și așa..., este bine și așa. Eu aș fi făcut (de fapt am mai făcut în situații similare) așa cum am zis. În principiu așa pare a fi cinstit să faci, cum ai făcut tu, doar că am învățat în armată că a fi cinstitit cu dușmanul înseamnă trădare de țară. Nu uita că cine te trădează este automat dușmanul tău. Culmea este că un comportament elegant ca al tău nu este prea apreciat de anturaj, în subconștientul lor vei fi catalogat drept fraier și bleg. Asta eventual, pentru viitor. Numai bine!
Mersi am luat in cunostinta, si dupa cele intamplate mi-am dat seama si singur ca am fost fraier.Trebuie sa recunosc,nu multi recunosc asta.Dar ce sa zic din toate asta am invatat si pot sa zic ca de doua ori nu fac acelasi greseala.
alexyz... la faza ca este o prostie sa-ti faci prietenul/a gelos nu e intotdeauna o prostie(cel putin din punctul meu de vedere),pt ca daca tu fara sa vrei ii dai de inteles partenerei tale ca nu poti trai fara ea la un moment dat o sa si-o ia in cap si o sa fie atat de sigura pe relatie incat o sa isi permit aproape orice, fiind sigura ca tu o ierti pt ca "nu poti trai fara ea" atunci cred eu ca putina gelozie e perfecta pt a o aduce cu picioarele pe pamant....
loverrose,putin gresita afirmatia ta...daca-i arati dragostea chiar crezi ca-si va face de cxap?dar care este ala care nu doreste sa i-i se arate cat de mult inseamna pentru partenerul sau?Sigur,ca-n orice situatie,sunt si exceptii...dar totusi...Personal,imi place sa-i arat cat de mult il iubesc si cate as fi in stare sa fac pentru el...asta imi da putere mai multa si lui mai multa incredere in mine,in el...Nu este normal asa?
loverose-eu personal nici idea nu i-mi place apoi, sa ma faca gelos.Te-ai gandit vreodata ca daca te face cineva gelos poate aduce cearta cine stie despartire.EU sunt ca mec2,dau semne,arat cea ce simt ptr perechea mea.E mai bine sa stie ca tin la ea, poate atunci nu isi face de cap.Depinde de personalitate.Cine nu valorifica chestia asta o sa isi dea seama ce a pierdut cand numai e.Ultima relatie sa terminat rau din cauza asta,facea de cap si nu prea comunica cu me.Fiecare persoana reactioneaza diferit la gelozie, e mai bine ca sa stii ce are in cap si cum ii duce capu nu ai vrea sa ajungi intr-o situatie neplacuta(sa iti para rau dupa).Bine o gluma doua nu strica, dar sa fie un semn micut,daca da in panzele albe atunci e rau de tot(trebuie sa stii limita)"Nu se stie unde dai si unde crapa".Din cate stiu nu am incercat si nici nu vreau sa fac geloasa pe nimeni, chiar daca I,am good loocking.
depinde cum alegi sa faci gelosa o persoana... eu nu ma refeream la faptul ca fosta prietena a lui alexyz a mers cu el la nunta sa-l faca gelos pe actualul... eu vb in general... de ex a iesi in evidenta prin felul cum te imbraci,vorbesti,comporti sau chiar prin felul cum dansezi(intro discoteca, bairam....)ca cel de langa tina sa vada ca esti o persoan destul de "vanata",fa fie putina gelozie pt ca nu e el singurul care admira ce are langa el...,acesta e doar un mic ex. mai sunt o gramada dar asta depinde de calitatiile fiecaruia... Mec...eu nu spun sa nu se arate ceea ce se simte eu zic ca totusi PUTINA gelozie nu strica dar cum am mai spus fara a "intinde coarda"
cert e ca parerile sunt impartite, la fel si felul dea gandi... poate ca voi sa aveti dreptate si stiti asta din propria experienta, dar stiu ca eu una p0ana nu simt pe pielea mea ca nu am dreptate nu o sa-mi schimb parerea dar pana atunci... oricum daca o sa fie asa cum ziceti voi sigur imi voi aduce aminte ca am fost incapatanata si nu am ascultat sfatul altora(adica imi voi aminti aceste discutii) :)
Loverose,si eu sunt de acord cu acea"putina"gelozie dar crezi ca este nevoie sa jucam"teatru"atata timp cat acest gram de "gelozie"exisat deja in noi?eu una nici nu tyrebuie sa ma fac ca sunt geloasa pentru ca sunt...Normal,ca-n limita bunului simt!:))tu,fa cum crezi ca este mai bine si cand te vei da cu capul de pragul de sus sa fi sigura ca numai atunci il vei vedea si pe cel de jos.In viata este bine sa mergi pe propriile principii.Tu doar trebuie sa ai grija cum sa ti-i le urmezi,ok?iti dorim numi bine si chiar de-ti va parea vreodata rau pentu ceva ce ai facut si nu ti-a iesit asa cum doreai,gandeste-te ca putea fi invers:sa n-o faci si tot rau sa-ti iasa!Sper ca am reusit sa fiu destul de clara in ceea ce am vrut sa exprim!;)
Da, dar aici avem un exemplu concret care nu este singular. Ba dimpotrivă, este extrem de frecvent. Relația din acest caz tocmai din aceste motive a eșuat. El a socotit că încă puțină gelozie riscă să strice relației și a fost tare cuminte, ceea ce i-a dat ei prea multă încredere și a socotit că nu riscă mare lucru dacă încearcă și altceva. (Vorbim de cazul ipotetic, așa cum a fost prezentat. În realitate sînt convins că mai există multe nuanțe.)
Deci nu inteleg "samitmisa",ca i-am dat prea multa incredere de asta am ajuns la inevitabil,adica despartirea?Nu stiu nici o relatie care sa nu se bazeze pe incredere!Daca stii u sa i-mi zici.Daca ma gandesc bine cred ca era si ceva la mijloc,cea ce priveste ultima relatie.Ptr ca nu aveam incredere in ea n-a condus la sfarsit/"the end".E un sfat bun sper sa o iei in considerare sa nu fuga pe langa ureche.Pot sa zic ca nu aveam viata usoara cu ea era gen de fata inprevizibil nu stiai ce gandeste.Daca incepi sa faci gelos/geloasa perechea inseamna ca deja e un pas inapoi,relatia nu merge cum ar trebui.Facem greseala daca ceva nu merge cum am socotit intr-o relatie atunci hai sa o fac gelos/geloasa,ca sa inteleaga mesajul. Daca e cazul cred ca e cea mai mare prostie(greseala) sa incerci sa o faci gelosa/gelos perechea.Am dreptate sau nu???.In loc s-o faci geloasa/gelos mai bine incerca sa salvezi relatia ,chiar daca nu se stie daca daca ai si succes.Poti ajunge in situatii neplacut cum am ajuns eu,de exemplu sa suferi mai mult,dar zic o chestie nu i-mi pare rau si nu o sa i-mi pare rau ce am facut,cum am procedat ptr ca pur si simplu am incercat sa salvez ce am avut.Asta e era prea tarziu.:)
alexyz,daca tii intr-adevar la o persoana,gelozia oricum isi va face un"cuib"acolo,in sufletul tau...,al ei...Si asta fara sa vrei,fara sa-ti dai seama,fara sa realizezi cand se intampla asa ceva...
Bai frate da` tare frumoasa-i femeia asta !
Iti place mai Ghe ?
Pai cum ma Vasile ???
Si de ce nu-i spui ma Ghe ?
...pai am eu shanse , mai Vasile ???
Pai , am cam 50 % mai Ghe !
Da cum asa de mult mai Vasile ?
Pai ...tu o placi , asta inseamna 50 % , mai trebuie sa te placa si ea si ai si ceilelalte 50 de procente !
trebui sa ii faci partenerului pe plac,dar dak merita,dak asta simti.pt alexyz4 imi pare rau pt tu k ai trecut prin asa ceva.dar eu cred k trebui sa fi sincer si sa ai bunele maniere cu tine tot timpul.poate ea isi va da seama cat a gresit facta de tine.ok nu te mai pacea,sau nu te-a placut de ce nu ti-a spus si era totul mai bn.eu cred k tu esti un baiat sensibil si dragut.bafta si o sa gasesti iubirea pt toata viata.
Care e parerea voastra despre."Sa faci plac partenerei/partenerului tale/tau,"
Comentarii pe articolul "Sex cu o virgina?"
Daca esti indiferent ajungi mai departe sau nu intro relatie?Pentru ca momentan nu pot sa i-mi dau seama, ce vor cu adevarat.
Trebuie sa i-mi vad de viata,cum i-am zis si ei!Mi-a propus sa ramanem prieteni(amici)."Acum chiar nu pot, poate cu timpul dupa ce mii se videca raniile, si nu vrea sa i-mi complic viata ca nu se merita (vrea ca sa am o viata cat se poate de simpla)"(nu mai vrea nimic de la ea - no friendship).Dragostea doare (cateodata).
Esti tanar si o sa mai patesti d-astea. Bafta
Eu personal nu invitam fosta prietena la nunta daca nu aveam in gand ceva concret,ce priveste relatia noastra.
Daca aflam de la cineva chiar si in ultima clipa respingeam invitatia.Asta e am fost dus de nas!
Spuneti si voi daca am sau nu dreptate?
-I-mi pare rau de prezentul prieten care o are "si el e naiv cred".Nu cred ca stia ca a mers la nunta cu mine si de asta tot o suna.Eu nu pot sa accept asa ceva,ca prietena mea sa merga la nunta cu fostu cand eu sunt prietenul ei prezent.Da e si mai naiv.
Cine poate accepta asa ceva?
Cand am intrebat-o ca de ce nu a venit cu prezentul prieten ,mi-a zis ca nu vroia sa vina cu el ci cu mine.HA HA HA HA HA HA HA.........
E mai bine asa fara prea complicat,i-mi place sa am viata simpla.
Despre orgoliu nu cred ca ai dreptate.Tineam la ea cum n-am tinut in viata mea la un om,stii de ce,trebuia sa iti dai seama.Daca era orgoliu-numai mergeam cu ea la nunta.O lasam sa mearga singura.Vezi icercam sa fac sa fie fericita,cred ca rar ma gandeam la mine de asta m-am ranit asa de tare.
U personal te-ai fii dus?ZII.....pe bune, dar te rog punete in locul meu din cate am povestit.
Daca esti din Sibiu nu avem nimic in comun.
Vrei sa auzi parerea mea, daca asi fi mers? De ce nu la urma urmei era doar o nunta...
mandeassss...s,oare cat poate tine o "luna de miere"la olteni,caci la mine"luna"s-a transformat doar intr-o saptamana!:))mandeas,sper sa ne dai de veste cand te vei reintoarce,ok?si sa vi si cu ceva "amanunte"picante,caci am inceput sa ducem lipsa de "picanterii"!:))
De asta am si propus sunbiectul ca discutie nu stiam daca am facut totul ok sau am gresit eu undeva.
I-am zis cea ce ma doare si atat,cea ce sa intamplat intr-un loc privat.Am fost crescut intr-o familie normala stiu bunele maniere.Nici macar vocea nu m-am ridicat cand vb cu ea, chiar daca eram suparat.Si cea ce priveste daca e adevarat ce zici u ca vroia sa ma faca sau sa-l faca gelos pe el(mine) nu a reusit ptr ca sunt incapatanat nu prea ma las sa fiu dus de nas(despartirea a fost iminent).Degeaba incerca ea:"de ce trebuie sa ne despartim asa ca de ce nu putem fii in continuare amici macar".Nu i-mi place omul care bate joc de cineva si care se crede mai presus.Si ea asta a facut cu me.
Iti place mai Ghe ?
Pai cum ma Vasile ???
Si de ce nu-i spui ma Ghe ?
...pai am eu shanse , mai Vasile ???
Pai , am cam 50 % mai Ghe !
Da cum asa de mult mai Vasile ?
Pai ...tu o placi , asta inseamna 50 % , mai trebuie sa te placa si ea si ai si ceilelalte 50 de procente !
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori