pai daca o femeie inseala deci exista motıv pt asta.ce-ar fi daca barbatii s-ar mai gandi ši ar analiza care sunt motivele ši dece.viata in cuplu nu e aša de simplu cum pare. iubitiva
Trimis de vectorialpx la 11 Ianuarie 2008, ora 09:17
fiecare face ce crede... barbatii, uneori, nu au timp sa se gandeasca [merg la serviciu si ajung obositi sau au probleme cu prietenii]. O femeie ar trebui sa iti spuna ce vrea, nu sa intuiesti tu, si daca nu intuiesti sa fi pus la zid... So, nu-ti dau dreptate. E importanta comunicarea, ca fiecare sa stie ce si cand vrea celalalt, fara a gandi sau interpreta... [e adevarat ca sunt unele lucruri care se subanteleg - cum ar fi un buchet de flori sau o seara in oras, sunt de acord ca omul trebuie sa se simta - insa e ideal daca femeia te-ar trage de maneca sa zica "hai sa mergem si noi in oras!", poate asa nu ai mai ignora "problemele" astea]
asa e.femeile asteapta sa le fie citite gandurile, ceea ce poate duce la o multime de probleme.nu cred ca un barbat ar refuza sa implineasca vreo dorinta a femeii daca ar putea.asa ca, cereti si vi se va da:))
Daga -adi20ta- asa crezi tu, nu toti barbatii gandesc asa! eu am cerut: si nu un mertan decapotabil ci sa mai iesim si noi in oras, dar era prea "ocupat" sa mai accepte asa ca intre timp a devenit fost ...
Trimis de la 11 Ianuarie 2008, ora 10:26
Eu as zice ca noi barbatii suntem la fel de vinovati cand suntem inselati, cum sunt si femeile cand sunt inselate si nu exista motive diferite pentru ca asta sa se intample.
vectorialpx singurul lucru de adaugat ar fi daca ii spui, ii ceri si nu se rezolva ce faci?
Trimis de cristyblu la 11 Ianuarie 2008, ora 12:34
Adevarul este ca femeile sunt ceva mai visatoare cand vine vorba de o relatie si nu zic ca este o chestie rea, dimpotriva, dar parca uneori se exagereaza parca prea trebuie sa le citesti gandurile si daca intarzii cu anumite chestii e de rau, dar daca exista iubire ar trebui sa se treaca peste astfel de momente, iti ceri scuze mai adaugi o floare in buchet... Dar inselatul este chestia extrema, este lucrul care dupa parerea mea ar trebui sa incheie o relatie pt ca asta nu se uita si relatia nu va mai fi niciodata la fel...
Trimis de la 11 Ianuarie 2008, ora 13:33
Arina...askultand Offspring - Pretty Fly shi citind comentariul tau...mi-a plakut decizia ta : totul sau nimik la un anumit moment :d Go Gurl'!!! :D
Trimis de vectorialpx la 11 Ianuarie 2008, ora 15:43
vadeanu, daca barbatul nu poate oferi la un moment dat poate ar trebui: sa fie inteles [e posibil ca el chiar sa nu poata] sau sa primeasca papuceii [daca cerinta primeste un refuz de fiecare data si asta devine obicei]. Intr-o relatie totul e clar: suntem impreuna sau nu. Trebuie sa existe intelegere de ambele parti... nu ca eu vin acasa, ea-mi zice sa iesim in oras, eu sunt chior de oboseala si zic "nu" si mi se da papucii... Daca zic "nu" si a doua, si a treia oara, atunci da, sunt un idiot care nu are grija de relatia lui... ;) [de obicei asta e modul clasic al unui barbat de a incheia o relatie... priveste cu ignoranta fiecare situatie si face pe egoistul - e posibil sa nu fie]
================================================================
Arina, sper ca nu l-ai parasit pentru ca nu a iesit odata cu tine in oras... Banuiesc ca au fost si alte motive sau si alte momente in care a refuzat. Cum ziceam, daca ti la cineva, faci tot posibilul sa-l intelegi si sa-i apreciezi fiecare gest ;)
de ce dreq trebuie sa insele si el si ea... despartiti-va si nu o mai lungiti cu relatia ca devine un chin intr-un final ... si cat priveste inselatul de catre femei ... mi se pare destul de "penal", pentru ca o femeie nu inseala doar cu "dansa" ci si cu altceva. bafta si cat mai putine relatii dezastruoase
Bari ai dreptate. Ca sa fiu sincera la capitolul acesta ma consider o norocoasa nu am inselat niciodata si am fost inselata o singura data, dar am trecut peste, deoarece mi-a spus chiar el si mi-a explicat toata situatia. Am apreciat asta si faptul ca stiam ca nu se va mai intampla si am trecut peste. Am ramas prietena buna cu toti fostii mei. Cand nu mai merge,nu mai merge si gata.. se poate discuta ptr ca totul tine de comunicare. Nu am avut relatii dezastruase ptr ca am avut cate ceva de invatat din fiecare relatie,plus ca am amintiri placute.. :)
Trimis de vectorialpx la 12 Ianuarie 2008, ora 17:16
asta e tare aiurea... sa ramai prieten cu fosta. Eu nu m-am batut cu nici-una insa nici nu mai am legatura cu vr-una... Cum o fi sa te simti bine langa femeia pe care stii ca ai iubit-o [la care ai tinut] iar sa fie in bratele altuia... Eu nu pot [bravo voua, celorlalti...]. Si totusi, am observat ca majoritatea vor sa ramanem "prieteni", nu ma prind de ce... probabil au remuscari :) Bia, ai fost norocoasa... rar se intampla d-astea..
da nu am inšelat nici eu cand aveam o relatie stabila dar ce mult inseamna dragoste ši iubire ....deši cine štie cum va fi in alta relatie care se va stabili
Trimis de jessyca120 la 15 Ianuarie 2008, ora 12:07
Sunt de acord partial cu ce spunea "bari", daca nu mai merge este mai bine sa plece fiecare pe drumul lui. Iar partea cu " ( bari)..mi se pare destul de "penal", pentru ca o femeie nu inseala doar cu "dansa" ci si cu altceva", este deplasata ,in nici un caz nu trebuie generalizata.
Sunt femei care, la fel ca majoritatea barbatilor, pot privi o relatie sexuala ca atare, fara a mai cauta si alte implicatii. Nu-s de-acord cu ideea ca femeia inseala fizic si emotional. Inselatul e inselat si e la fel de grav fie ca se investesc sentimente sau nu sau fie ca e venit din partea unei femei sau din partea unui barbat care, chipurile, nu depune sentimente ci executa doar actul in sine. Candva, se discuta pe acest site despre faptul ca trebuie avut grija ce-ti doresti pt ca s-ar putea sa se intample. Sunt de-acord cu sambo referitor la contributia celor inselati (barbati sau femei) la producerea intamplarii nefericite cu o completare: gradul de vinovatie al celor inselati e egal cu al celor care inseala.
Interesanta ideea ta, vectorialpx, referitoare la modul clasic al unui barbat de a incheia o relatie: cu un egoism mascat si o indiferenta cruda. E adevarat, majoritatea barbatilor sunt lasi in a incheia o relatie, (nu mi-e rusine nici cu multe femei ;))cu cat relatia dureaza de mai multi ani, cu atat le e mai greu sa spuna "adio" si lungesc o suferinta inutila de ambele parti temandu-se sa riste s-o ia de la inceput. Ar mai fi de spus multe, dar nu vreau sa risc sa plictisesc pe nimeni...:)
Trimis de rhadooliano la 18 Ianuarie 2008, ora 12:28
Dragilor, o femeie te va insela cu un barbat si un barbat cu o femeie(mai rar o femeie cu o alta sau un mascul cu un altul)....deci nimeni nu inseala mai mult...toti o facem....nu ele sunt curve sau barbatii curvari(sa zic asha :P )....Toti o fac!
rhadolianu hai ca nu toti sunt aša cum crezi tu ,mai sunt ši cei care au trait o viata ši nu sau inšelat unul pe altul ši asta o štiu eu sigur ,precum e lumea aša o facem noi cei din noua generatie
Renny, stai linistita ca si cei din generatiile mai "batrane", sa zic asa, erau infideli; si barbatii si femeile. Infidelul/infidela cauta ceva deosebit, ceva ce nu (mai) gaseste in relatia sa stabila. Fie ca relatia a devenit prea monotona, fie ca ii lipsesc vreo cateva picanterii sexuale sau ii lipseste sexul cu desavarsire, motive pot fi multe. De obicei, motivul nr. 1 e legat de sex. Ba ca nu-i destul, ba ca e prea mult. De-acord, nu trebuie generalizat, nu toti inseala. Doar pe ici si colo, in partile esentiale. Glumesc. Personal, consider ca inseli cand nu esti pregatit sa te dedici in totalitate relatiei, adica ai nevoie de o maturizare psihica pana sa "te legi la cap", maturizare pe care o obtii in urma multor experiente afective si/sau sexuale. Si cum barbatii se maturizeaza mai greu, trageti si voi concluziile... :)
Dar poate sun mai bune "fast fundurile". Glumeam. A insela nu e o axioma, cum vor unii sa prezinte problema. Nu e batut in cuie faptul ca "trebuie" sa inseli. Singura problema e ca cei care inseala considera atat de normal acest lucru incat rad de cei care nu o fac. De mine puteti sa radeti.
Trimis de cristyblu la 25 Ianuarie 2008, ora 11:40
Si de mine!!!!!!!!
Trimis de rhadooliano la 28 Ianuarie 2008, ora 14:43
Pentru ca nu-s in stare sa caste bine ochii cand semneaza actul cu pricina sau cand fac o alianta cu cineva. Se trezesc mai apoi ca nu s-au casatorit cu persoana potrivita si ca vor altceva sau se trezesc ca nu-s capabili sa se desparta la timp pentru a evita situatii de genul celor comentate aici. Cea mai mare minciuna e cea fata de tine insuti/insati si foarte putini au destula responsabilitate incat sa admita adevarul fata de propria persoana si sa lupte pentru ceea ce vor cu-adevarat fara sa le pese de familie, vecini, prieteni, societate. Si asta inseamna maturitate.
Dacianus , tot Cosbuc a spus : Si-n gand tu tot ce-ti pui e numai vis/Caci D-zeu te poarta-n voia Lui!"Fie ca lupti cu valurile vietii sau doar le contempli , acelasi tarm se modeleaza din ape...
ohhh ma da cei cu pisimismul asta razboi lupta fiti ši voi mai optimiti cu ceva dragoste veselie bucurie in viata asta
Trimis de Dacianus la 03 Februarie 2008, ora 15:40
Dar si o vorba romaneasca spune: Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga in traista. Nu poti sta si astepta ca sa-ti dea totul Cel de Sus. Si ca s-o contrazic si pe Renny, lupta nu inseamna razboi. Dar daca vrei ceva sau pe cineva, uneori esti pus in postura de a lupta pentru a obtine ce vrei. Toti prietenii care i-ai avut ti-au picat in "mreje" chiar fara nici un efort din partea ta?
pai luptam , Dacianus da' nu impotriva curentului ci sa nu ne inecam .. sa putem duce ce ne-a dat .E o diferenta in a te lupta cu morile de vant .. a te incrancena sa muti muntii sau a te opri la poale si a le contempla frumusetea . Merge si-un gratar si-o bere rece.. ca sa simti ca traiesti :))
Trimis de Dacianus la 04 Februarie 2008, ora 18:53
Randuri, eu nu spun ca n-ai dreptate. E asa cum zici. Mai ceva ani m-a invatat cineva ca nu trebuie sa te fortezi prea mult ca sa-ti rezolvi o problema. Ca daca e sa se rezolve, se rezolva. Daca nu, vorba ta, poti sa muti si muntii din loc si tot nu se rezolva. La inceput am fost neincrezator. Imi spuneam cum sa se rezolve fara sa lupti. Dar de-a lungul anilor viata mi-a demonstrat ca aproape totul se rezolva doar atunci cand trebuie. Chiar si un gratar si-o bere, chiar si ceva mici. Sau o palinca.
dacianus ai dreptate dar am luptat pana acum ši tot pt nimic mai stau ši aštept sa vad cum se va rezolva totul, cateodata vremea e cel mai bun sfetnic pt toate raspunsurile ,dar cum sunt eu rebdatoare heheheh :D gasesc ši caut eu alta cale
Trimis de Dacianus la 05 Februarie 2008, ora 18:54
Trebuie sa-ti gasesti calea ta Renny. Si ai timp s-o gasesti fiindca esti tanara. Si daca zici ca nici rabdarea nu-ti lipseste, totul e OK.
Trimis de Andrusca la 06 Februarie 2008, ora 14:12
vorba romanilor dumnezeu iti da de toate dar trebe sa sti cum sa faci si tu sa fie bine si asa si cu rabdarea
din nou inšeala
Comentarii pe articolul "6 motive pentru care te-ar insela"
================================================================
Arina, sper ca nu l-ai parasit pentru ca nu a iesit odata cu tine in oras... Banuiesc ca au fost si alte motive sau si alte momente in care a refuzat. Cum ziceam, daca ti la cineva, faci tot posibilul sa-l intelegi si sa-i apreciezi fiecare gest ;)
Interesanta ideea ta, vectorialpx, referitoare la modul clasic al unui barbat de a incheia o relatie: cu un egoism mascat si o indiferenta cruda. E adevarat, majoritatea barbatilor sunt lasi in a incheia o relatie, (nu mi-e rusine nici cu multe femei ;))cu cat relatia dureaza de mai multi ani, cu atat le e mai greu sa spuna "adio" si lungesc o suferinta inutila de ambele parti temandu-se sa riste s-o ia de la inceput. Ar mai fi de spus multe, dar nu vreau sa risc sa plictisesc pe nimeni...:)
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori