ce nu se putea face cu banii investiti in aceasta extravaganta ?
Trimis de RazaDeLuna la 22 Februarie 2008, ora 14:46
se puteau face multe, dar oamenii isi aleg sa investeasca asa cum vor ei. Tu daca ai avea bani multi ce-ai face?
Trimis de tecontrazic la 22 Februarie 2008, ora 15:17
raza, cand e sa te simti bine, si o cabana undeva in salbaticie e buna. nici eu nu cred ca m-as simti bine intr-un astfel de hotel. parca m-ar asfixia. cred ca un parau de munte, clipotind printre niste ascunzisuri dintr-o padure de brazi, o poienita ascunsa langa malul lui si un om drag langa mine face cat o suta de hoteluri din astea unde, in privirile oamenilor vezi numai dolari si euro. parca as vrea sa vad altceva. stiu. unii oameni isi permit totul si altii foarte putin insa, de multe ori, putinul acela face cat cel tot si ceva pe deasupra :)
Trimis de tecontrazic la 22 Februarie 2008, ora 15:39
iar daca stau sa socotesc cred ca o sa ma contrazic singura. cand traiesti intr-un mediu in care banul e mult , la gramada si cu nemiluita ti se pare normal sa investesti intr-o astfel de vacanta. e mediul in care traiesti si te misti. fiecare simte altfel clipele de fericire si implinire si are sistemul lui de valori.
pai daca ai avea banii sa stai in asa hotel, crede-ma ca te-ai simti ca acasa. Ca investitie mi se pare buna, isi scot mult mai mult, ca maine poimaine se termina petrolul si pun accent pe turism.
Trimis de RazaDeLuna la 22 Februarie 2008, ora 22:06
Ma contrazici e un fel de-a spune, eu vorbeam despre investitii, nu despre cum si unde m-as simti si cat ar costa chestia asta.
Trimis de RazaDeLuna la 22 Februarie 2008, ora 22:15
Da, San, exact despre asta e vorba, asa cred si eu. In curand vor ramane fara petrol, probabil, si asa se si explica investiile masive pe care le fac in turismul de super lux. Sau nu raman fara petrol, nu conteaza. In orice caz, faptul ca vor sa-si preschimbe tara desertica intr-un Rai al luxului, e o viziune interesanta. Opulenta orientala face oricum furori in lume la ora asta cand pamantul pare ca a devenit mic si banal pentru miliardarii planetei.
Probabil ca initiatorul subiectului se gandea la banii care ar fi putut fi cheltuiti pe caritate. Ar fi surprins sa afle ca acesti bogatasi dau multe milioane pentru caritate, vezi la noi, sunt cateva familii din Arabia Saudita care cheltuiesc milioane de euro pentru sanatatea copiilor nostri, intr-o tara care nici macar nu e a lor. Si asa procedeaza in mai toate tarile unde au afaceri prospere. Dar asa suntem noi, niciodata multumiti cand e vorba de pomana, am vrea sa ni se dea TOT. Eh, uite ca nu se poate!
Trimis de tecontrazic la 23 Februarie 2008, ora 15:17
mi-am dat seama ca intelesesem gresit insa, hai sa discutam despre acte caritabile. dupa parerea mea, un astfel de gest, are de cele mai multe ori , pe langa "mila "pentru aproape si o conotatie tip reclama.ca vrem sau nu, interesele economice primeaza .poate gresesc insa, de ce nu se fac astfel de "pomeni " pentru copiii din somalia? sau pentru cei din nepal? eu nu cred in acte caritabile . cred in remuscari, in imagine creata si in favorizari fiscale :)))
iar daca arabii fac afaceri la noi si mai dau un banut celor necajiti , se datoreaza faptului ca se considera si putin romani. marea majoritate au facut facultatea pe la noi. cred ca s-au simtit bine aici , la umbra carpatilor :)
Trimis de RazaDeLuna la 23 Februarie 2008, ora 15:36
Contrazi-ma, ca nu am nimic impotriva, atata timp cat discutiile cu cert caracter polemic nu degenereaza.
Asa zici tu, ca nu se face nimic pentru copiii din Somalia? Eu zic ca esti in eroare. Sau ca o persoana gen Angelina Jolie sau o firma ca si Coca Cola mai au nevoie sa-si faca reclama? Eu zic ca e pacat sa gandim ca cei iubiti de zeita Fortuna nu simt sa dea ceva inapoi societii care lor le-a dat atat de mult.Sau sa ne gandim ca oamenii cu bani nu-s si ei oameni cu inima mare, asa cum ne consideram multi dintre noi...total gratuit de cele mai multe ori... Iar in privinta unei relaxari fiscale in momentul in care se doneaza bani pentru binele public, scuza-ma, dar ma tem ca nu esti la curent cu legile fiscale din Romania. Afara da, exista un confort fiscal, la noi insa...
Cu arabii poti sa ma contrazici, e posibil sa stii mai multe despre ei decat mine. Nu cunosc fenomenul.
Trimis de tecontrazic la 23 Februarie 2008, ora 15:50
raza, si da si nu in ce spui . o singura remarca: chiar o firma de notorietate asa cum e coca cola are nevoie de reclama. povestea cu arabii era o gluma. stiu ca ai sesizat asta. in rest,
nu cred in gesturi gratuite gen"oamenii cu bani nu-s si ei oameni cu inima mare". gandesc poate gresit . cu cele legi fiscale din ro sunt la curent. noi discutam in general. am zis clar ca, in ce priveste tarisoara noastra ,pentru unii e o problema de suflet.de asta amintisem de cei ani frumosi ai facultatzii
Trimis de RazaDeLuna la 23 Februarie 2008, ora 15:57
Ma gandeam cam cum ar putea o persoana publica sa faca constant donatii de milioane de dolari sau euro si lucrul asta sa nu se afle in timp... Se poate si nu se poate in egala masura. Asta pentru ca spuneai de reclama, nu e o reclama, e pur si simplu notorietatea sa care ii aduce implicit publicitate. Si ma mai gandeam in acelasi timp la puterea exemplului care, in opinia mea, e o componenta esentiala in binefacere. Eu stiu o persoana publica cu renume de Hagi Tudose, pentru ca cele mai mari acte caritabile facute de omul asta s-au facut sub protectia anonimatului. Nu e corect sa aiba o imagine publica de zgarcit iar persoana sa fie una din cele mai active si implicate social din cate cunosc. In plus, cum am mai spus, un astfel de om e un exemplu atat pentru egalii lui din punct de vedere material, cat si pentru omul de conditie medie care-si poate rupe din cand in cand 10 dolari de la buget pentru a ajuta niste oameni mai necajiti decat el.
Trimis de RazaDeLuna la 23 Februarie 2008, ora 16:07
Da, poate eu sunt o mare naiva, dar cred inca in bunatate sufleteasca mai presus de interese. Nu exclud ca unii fac caritate din interes, dar in acelasi timp nu pot generaliza, ar fi nedrept. Sa nu uitam ca cei bogati sunt si ei oameni cu niste vieti despre care de cele mai multe ori habar nu avem. Imi spunea la un moment dat un om de afaceri de la noi - in cadru restrans si cu ocazia unei strangeri de fonduri - ca lui i-a murit un copil la nastere din cauza lipsei de aparatura medicala din spitalul unde nascuse sotia lui. Deci? Ce reclama crezi ca a vrut omul acela in momentul cand a venit sa dea bani pentru spital? Eu cred ca a vrut ca urmatorul lui copil - si implicit si multi altii! - sa traiasca.
Toti suntem oameni, indiferent ca suntem bogati sau saraci, toti avem si motive sentimentale atunci cand ne implicam in ceva atat de sensibil cum e actul de caritate dincolo de imagine si interese.
referitor la tarile arabe si terminarea petrolului!!!am auzit in Arabia Saudita s-au descoperit recent mari zacaminte de aur......un link interesant despre islam:
http://www.islamway.ro/viewtopic.php?t=130
banii
Comentarii pe articolul "Paradisul oriental: Cel mai scump hotel din lume"
Probabil ca initiatorul subiectului se gandea la banii care ar fi putut fi cheltuiti pe caritate. Ar fi surprins sa afle ca acesti bogatasi dau multe milioane pentru caritate, vezi la noi, sunt cateva familii din Arabia Saudita care cheltuiesc milioane de euro pentru sanatatea copiilor nostri, intr-o tara care nici macar nu e a lor. Si asa procedeaza in mai toate tarile unde au afaceri prospere. Dar asa suntem noi, niciodata multumiti cand e vorba de pomana, am vrea sa ni se dea TOT. Eh, uite ca nu se poate!
iar daca arabii fac afaceri la noi si mai dau un banut celor necajiti , se datoreaza faptului ca se considera si putin romani. marea majoritate au facut facultatea pe la noi. cred ca s-au simtit bine aici , la umbra carpatilor :)
Asa zici tu, ca nu se face nimic pentru copiii din Somalia? Eu zic ca esti in eroare. Sau ca o persoana gen Angelina Jolie sau o firma ca si Coca Cola mai au nevoie sa-si faca reclama? Eu zic ca e pacat sa gandim ca cei iubiti de zeita Fortuna nu simt sa dea ceva inapoi societii care lor le-a dat atat de mult.Sau sa ne gandim ca oamenii cu bani nu-s si ei oameni cu inima mare, asa cum ne consideram multi dintre noi...total gratuit de cele mai multe ori... Iar in privinta unei relaxari fiscale in momentul in care se doneaza bani pentru binele public, scuza-ma, dar ma tem ca nu esti la curent cu legile fiscale din Romania. Afara da, exista un confort fiscal, la noi insa...
Cu arabii poti sa ma contrazici, e posibil sa stii mai multe despre ei decat mine. Nu cunosc fenomenul.
nu cred in gesturi gratuite gen"oamenii cu bani nu-s si ei oameni cu inima mare". gandesc poate gresit . cu cele legi fiscale din ro sunt la curent. noi discutam in general. am zis clar ca, in ce priveste tarisoara noastra ,pentru unii e o problema de suflet.de asta amintisem de cei ani frumosi ai facultatzii
Toti suntem oameni, indiferent ca suntem bogati sau saraci, toti avem si motive sentimentale atunci cand ne implicam in ceva atat de sensibil cum e actul de caritate dincolo de imagine si interese.
http://www.islamway.ro/viewtopic.php?t=130
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori